https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Coca-Cola. Po raz pierwszy w historii logo firmy zastąpiły polskie imiona

Coca-Cola. Po raz pierwszy w historii logo firmy zastąpiły polskie imionaNa opakowaniach Coca-Coli znajduje się ponad 150 najpopularniejszych w Polsce imion
Coca-Cola. Po raz pierwszy w historii logo firmy zastąpiły polskie imionaNa opakowaniach Coca-Coli znajduje się ponad 150 najpopularniejszych w Polsce imion Coca-Cola
Zamiast loga są popularne imiona i pseudonimy, m.in. Kasia, Ania, Marek, Tomek, Mistrz, Skarb lub Misio.

Jak informuje portal dlahandlu.pl, akcję wspierają liczne działania w handlu tradycyjnym i nowoczesnym.

Na opakowaniach Coca-Coli znajduje się ponad 150 najpopularniejszych w Polsce imion, które używane są przez blisko 90 proc. osób w wieku od 12 do 29 lat. W procesie druku etykiet imiona były nanoszone losowo, proporcjonalnie do częstotliwości występowaniach ich w polskim społeczeństwie. Nowa kampania Coca-Cola potrwa do połowy sierpnia  - pisze portal dlahandlu.pl

 

 

Źródło: dlahandlu

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 6

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

a
ania klubikowska
czy jest imię wiktoria
a
ania1234321
jak widać tylko imie Ania ;)
n
nie po raz pierwszy
takie akcje juz dawno byly na zachodzie, tylko do polski z opoznieniem dochodzi, troche rzetelnosci redaktotku!
J
Judytaa.
jestem ciekawa czy znajdę kiedys swoje..
c
cola
cola to syf niestety piłem to nałogowo 2 litry minimum dziennie i wyżarło mi żołądek.
J
Jam_Jest
I tak nie będę pił tego ścierwa
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska