Gostycyn. Sprawdź urzędnika przez internet. Wystarczy wpisać numer sprawy

Ramona Wieczorek [email protected] tel. 52 396 69 32
Jak nie wychodząc z domu sprawdzić, czy gminni urzędnicy zajęli się naszą sprawą? Można to zrobić drogą internetową. Urząd Gminy uruchomił specjalną aplikację.

Wciąż niewiele osób wie o tym, że 1 stycznia w Biuletynie Informacji Publicznej jest specjalna aplikacja, która ma ułatwić życie interesantom urzędu. Dzięki niej można przez internet sprawdzić, na jakim etapie jest konkretna sprawa. Czy urzędnik już się nią zajął? A może została już zakończona?

Jak to sprawdzić? Każda sprawa w momencie przyjęcia do kancelarii dostaje unikatowy trzynastoznakowy numer identyfikacyjny. Potwierdzenie przyjęcia sprawy jest wydawane w Biurze Obsługi Interesanta w momencie złożenia wniosku. Numer znajduje się na wydruku potwierdzenia - trzeba go szukać na górze dokumentu pod kodem kreskowym.

Żeby sprawdzić status sprawy, wystarczy wpisać numer na stronie bip.gostycyn.pl - okienko znajduje się pod wszystkimi zakładkami u dołu lewej strony.

Dowiemy się nie tylko, na jakim etapie rozpatrywania jest nasz wniosek, ale też tego, kto się nim zajmuje. - Za jakiś czas sprawdzimy, ile osób korzysta z tego udogodnienia - mówi Ireneusz Kucharski, sekretarz Urzędu Gminy. - To bardzo dobre i nowoczesne rozwiązanie, tylko ciągle mało osób o nim wie. Będziemy na pewno informować o tym m.in. na zebraniach wiejskich.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie