Homla to młoda marka z branży wyposażenia i dekoracji wnętrz. Firma oferuje kompleksowe umeblowanie salonu, sypialni, kuchni, łazienki oraz wiele dekoracji. Nowo otwarty salon w Atrium Copernicus zlokalizowany jest na parterze obok sklepu odzieżowego Carry i zajmuje powierzchnię 600 metrów kwadratowych.
Natomiast marka Xiaomi oferuje produkty osobom lubiącym wszelkie nowinki technologiczne. W salonie w Atrium Copernicus na powierzchni 101 m kw. firma stworzyła miejsce, w którym można poznać i przetestować produkty marki Xiaomi, zapoznać się z ich funkcjami oraz zasięgnąć porady w zakresie ich użytkowania. Xiaomi to nie tylko smartfony, ale też sprzęt z kategorii małe AGD, smart home, pojazdy elektryczne, inteligentne zabawki i wiele innych propozycji. Sklep usytuowany jest na parterze Atrium Copernicus, obok cukierni Sowa.
– Cieszymy się, że możemy powitać wśród nowych najemców marki Homla i Xiaomi, które ze względu na ciekawy i zróżnicowany asortyment cieszą się coraz większą popularnością wśród Polaków - mówiła kilka dni temu Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus. - Stale pracujemy nad poszerzaniem oferty handlowo-usługowej. Staramy się dostosowywać ją do potrzeb i oczekiwań wszystkich klientów (...).
Jakie sklepy wprowadziły się do Atrium Copernicus wcześniej [zobacz galerie]
Atrium Copernicus w Toruniu. Oto sklepy, które dołączyły wła...
Nowe sklepy w Atrium Copernicus w Toruniu. Kolejne otwarcie ...
Nowych sklepów w centrach handlowych w Kujawsko-Pomorskiem nie przybywa tak wiele, jak rok temu
Ze względu na sytuację związaną z koronawirusem i wcześniejsze ograniczenia w handlu, częściej spotykaliśmy się w ostatnich tygodniach z ponownym uruchamianiem sklepów po przerwie.
Podczas pierwszego dnia Business Week, Rafał Brzoska (założyciel i współwłaściciel Grupy Integer.pl, lidera biznesu logistycznego w Polsce; do grupy tej należy m.in. największa tego typu na świecie sieć samoobsługowych Paczkomatów® InPost) mówiąc o mobilnych i stacjonarnych pralniach chemicznych (które dominują w centrach handlowych) zauważył, że się to teraz na pewno zmieni, w sytuacji gdy duża część centrów handlowych będzie znacząco mniej odwiedzana przez klientów, czy wręcz zamykana.
