Nasza Loteria - pasek na kartach artykułów

Homla i Xiaomi otworzyły sklepy w Atrium Copernicus w Toruniu

Katarzyna Paczewska
Katarzyna Paczewska
Ilustracyjne zdjęcie
Ilustracyjne zdjęcie Fot. materiały prasowe/atrium-copernicus.pl
Do grona najemców Atrium Copernicus dołączyły dwie znane marki - Homla z artykułami do dekoracji i wyposażenia wnętrz oraz Xiaomi oferująca elektronikę i multimedia. Otwarcie lokalu Homla miało miejsce 18 czerwca, natomiast tydzień później zadebiutował salon Xiaomi.

Homla to młoda marka z branży wyposażenia i dekoracji wnętrz. Firma oferuje kompleksowe umeblowanie salonu, sypialni, kuchni, łazienki oraz wiele dekoracji. Nowo otwarty salon w Atrium Copernicus zlokalizowany jest na parterze obok sklepu odzieżowego Carry i zajmuje powierzchnię 600 metrów kwadratowych.

Natomiast marka Xiaomi oferuje produkty osobom lubiącym wszelkie nowinki technologiczne. W salonie w Atrium Copernicus na powierzchni 101 m kw. firma stworzyła miejsce, w którym można poznać i przetestować produkty marki Xiaomi, zapoznać się z ich funkcjami oraz zasięgnąć porady w zakresie ich użytkowania. Xiaomi to nie tylko smartfony, ale też sprzęt z kategorii małe AGD, smart home, pojazdy elektryczne, inteligentne zabawki i wiele innych propozycji. Sklep usytuowany jest na parterze Atrium Copernicus, obok cukierni Sowa.

– Cieszymy się, że możemy powitać wśród nowych najemców marki Homla i Xiaomi, które ze względu na ciekawy i zróżnicowany asortyment cieszą się coraz większą popularnością wśród Polaków - mówiła kilka dni temu Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus. - Stale pracujemy nad poszerzaniem oferty handlowo-usługowej. Staramy się dostosowywać ją do potrzeb i oczekiwań wszystkich klientów (...).

Jakie sklepy wprowadziły się do Atrium Copernicus wcześniej [zobacz galerie]

Atrium Copernicus to blisko 150 sklepów i punktów usługowych. Wśród jego najemców są przedstawiciele różnych segmentów, takich jak: produkty spożywcze (hipermarket Auchan), kosmetyki (perfumeria sieci Douglas, Sephora, Hebe i Rossmann) czy elektronika (Media Markt). Centrum może poszczycić się też dużą ofertą modową, którą współtworzą znane marki odzieżowe o ugruntowanej pozycji m.in. H&M, Reserved, Cubus, Promod, Olsen, Pako Lorente, KappAhl, Sinsay, Mohito, Simple czy CCC.Kto właśnie dołączył do grona najemców, sprawdzisz na kolejnych slajdach...

Atrium Copernicus w Toruniu. Oto sklepy, które dołączyły wła...

Eobuwie.pl otwiera pierwszy w Toruniu, wyposażony w nowoczesną technologię salon w Atrium Copernicus. Otwarcie zaplanowano na 12 grudnia, a w weekend, 13-15 grudnia, odbędzie się specjalny event z okazji startu działalności sklepu.Nowoczesny salon o powierzchni 730 metrów kwadratowych zaoferuje obuwie krajowych i zagranicznych marek. Lokal będzie wyposażony w specjalne tablety i zapewni bezpłatną usługę esize.me, która – na podstawie skanu 3D stóp – rekomenduje właściwie dopasowane do nich buty. Wszystko to bez konieczności przymierzania!- Eobuwie.pl zaprezentuje w Atrium Copernicus sprawdzony koncept sklepu stacjonarnego. W nowocześnie zaaranżowanej przestrzeni klienci zyskają dostęp do szerokiej oferty - od eleganckich butów dla kobiet i mężczyzn, przez obuwie dziecięce, sportowe, po torebki i akcesoria. Sklep będzie się wyróżniał przede wszystkim nowoczesnym wyposażeniem i zaoferuje usługę esize.me. Jestem przekonana, że taka odsłona salonu spotka się z dużym uznaniem klientów odwiedzających nasze centrum - mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.Zobacz też: Atrium Copernicus w Toruniu. Oto sklepy, które dołączyły właśnie do grona najemców centrum [lista]

Nowe sklepy w Atrium Copernicus w Toruniu. Kolejne otwarcie ...

Nowych sklepów w centrach handlowych w Kujawsko-Pomorskiem nie przybywa tak wiele, jak rok temu

Ze względu na sytuację związaną z koronawirusem i wcześniejsze ograniczenia w handlu, częściej spotykaliśmy się w ostatnich tygodniach z ponownym uruchamianiem sklepów po przerwie.

Podczas pierwszego dnia Business Week, Rafał Brzoska (założyciel i współwłaściciel Grupy Integer.pl, lidera biznesu logistycznego w Polsce; do grupy tej należy m.in. największa tego typu na świecie sieć samoobsługowych Paczkomatów® InPost) mówiąc o mobilnych i stacjonarnych pralniach chemicznych (które dominują w centrach handlowych) zauważył, że się to teraz na pewno zmieni, w sytuacji gdy duża część centrów handlowych będzie znacząco mniej odwiedzana przez klientów, czy wręcz zamykana.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: „Wojna cenowa” sklepów. Ile sklepy na tym zarabiają?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska