- Choć już mam swoją stronę w internecie, niestety, jest słabo widoczna i trudno trafić na nią z wyszukiwarki - zdradza Janusz Michalski, fotograf z Bydgoszczy. - Gdy szukam jej w google, otwierają się inne tematyczne i lokalne, ale nie moja. "Michalski.bydgoszcz. pl" jest pewnie źle zrobiona i wypozycjonowana.przyszedłem zapytać, jak dobrze sprzedać swoje usługi w internecie.
Czytaj też: Przedsiębiorcy z Pomorza i Kujaw opanowują Facebooka. Czy warto jednak inwestować w portale społecznościowe?
Internet dla firm za darmo. Była Bydgoszcz, będzie Toruń
Wczoraj nadarzyła się taka okazja w Bydgoszczy. Ciężarówka "Internetowej rewolucji" zatrzymała się bowiem na Starym Rynku.
W programie były bezpłatne szkolenia dla przedsiębiorców, a doradzali im eksperci zajmujący się szeroko rozumianą promocją i reklamą w internecie.
- Wizytówka na mapach Google, strona www i konto AdWords, czyli nowoczesny sposób na reklamę, to dziś podstawy, by dobrze sprzedać swój biznes w sieci - przekonuje Sebastian Mańkowski, jeden z ekspertów, którzy przyjechali nad Brdę.
Bydgoszcz jest 7. miastem, które odwiedziła "Internetowa rewolucja". Razem ma ich być 18. - Wcześniej byliśmy na przykład w Warszawie, Białymstoku, Olsztynie i Koszalinie - wymienia Przemysław Mod-rzewski, koordynator akcji. - W Kujawsko-Pomorskiem spotkamy się jeszcze raz: 16 czerwca w Toruniu. Zapraszamy.
Czytaj też: Polska chce szybszego internetu i tańszego roamingu
"Internetowa rewolucja" to akcja, która ma zachęcić małe i średnie firmy do aktywności w internecie, dzięki czemu mogą m.in. być bardziej konkurencyjne.
Przedsiębiorcy, którzy biorą w niej udział otrzymują darmowy pakiet, który pomoże im zaistnieć w sieci, bez żadnego ryzyka i za darmo. Do tej pory do "rewolucji" dołączyło ponad 45 tys. firm z całej Polski.
Tylko połowa firm ma swoją stronę w internecie
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SMG/KRC, chociaż ponad 89 proc. polskich małych i średnich firm korzysta z internetu, to stronę www posiada zaledwie połowa z nich.
Czytaj też: Wykorzystujesz służbowy internet do załatwiania prywatnych spraw? To niezgodne z prawem!
- Mamy nadzieję, że możliwość skorzystania z darmowych szkoleń i warsztatów oraz wypróbowania zalet posiadania strony internetowej i reklamy w internecie, spowoduje, że dołączą do niej kolejne firmy - mówi Janusz Moneta, dyrektor marketingu w Google Polska.
Dodajmy jeszcze, że organizatorami akcji są Google, home.pl i PKPP Lewiatan, a patronat nad nią objęło Ministerstwo Gospodarki.
Czytaj też: E-sklepy. Handel przeniósł się do sieci
WYPOWIEDZ SIĘ NA NASZYM FORUM? Czy twoja firma ma już swoją stronę www?
