Zdaniem specjalistów od marketingu mieszkańcy Torunia wiedzą niewiele, o naszych staraniach o ten tytuł. Mało jest też wydarzeń sygnowanych przez biuro koordynatora projektu.
- Widziałem wywiad z panią Marcinkiewicz, którego udzieliła po objęciu stanowiska koordynatora. Odniosłem wrażenie, że bardziej pytała dziennikarzy o to co ma robić, niż sama odpowiadała na pytania - mówi Maciej Duszyński, specjalista od public relations.
Olga Marcinkiewicz, która od listopada kieruje naszymi staraniami o tytuł ESK, zapowiada, że już niebawem poznamy efekty działania jej biura: - Przygotowujemy kampanię informacyjną. zaprezentujemy niej informacje o tym czym jest projekt, na czym polega. Przedstawimy cały siedmioletni projekt przemiany życia kulturalnego w regionie.
Tyle, że ta przemiana nie jest wcale taka pewna, bo najpierw Toruń musiałby przejść do dalszej rywalizacji o tytuł. A do tego potrzebne są konkretne działania promocyjne już teraz.