https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Jedni kupują bilet u kierowcy autobusu, inni w tym czasie marzną

(mp)
sxc.hu
Zima daje się we znaki nie tylko drogowcom i zmotoryzowanym. Uciążliwa jest także dla marznących na przystankach pasażerów.

Gdy po blisko półgodzinnym spóźnieniu autobus w końcu podjeżdża, każdy marzy o tym, żeby jak najszybciej wsiąść do środka i się ogrzać.

Tymczasem, jak informują nasi Czytelnicy, nie zawsze jest to możliwe, bo niektórzy pasażerowie kupują u kierowcy bilet. - A wtedy kierowca po prostu nie zamyka drzwi - skarży się pan Janusz ze Szwederowa. - Do wnętrza autobusu wdziera się zimno.

I pasażerowie marzną. - Kierowca ma obowiązek zamknięcia drzwi, gdy wszyscy pasażerowie są już w środku - wyjaśnia Roman Obarek, kierownik zakładu autobusowego Miejskich Zakładów Komunikacji. - Jeśli ktoś kupuje bilet, bywa, że kierowca koncentruje się na sprzedaży. Oczywiście takie sytuacje nie są nagminne.

Jak informuje dalej, prowadzący autobus może w tym czasie zamknąć drzwi, ale nie musi. - To do niego należy decyzja. Z reguły zamyka.

Jeśli jednak komuś nie odpowiada zachowanie kierowcy, może zgłaszać swoje uwagi, dzwoniąc na numer telefonu 052 324 94 53.

Komentarze 6

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

d
dibis
Jestem przeciwny sprzedawaniu biletów w pojeździe. W końcu jeżeli ktoś nie ma biletu miesięcznego, to zdaje sobie sprawę, że będzie musiał kupić jednorazowy, więc niech go kupi zawczasu. To jak z np. chlebem, który kupuje się zawczasu, a nie biega po ulicach i szuka otwartego sklepu z chlebem dopiero, gdy się zje ostatni kawałek. Sprzedawanie biletów w pojazdach powoduje dodatkowe spóźnienia i rozpraszanie prowadzącego pojazd oraz zdenerwowanie pozostałych pasażerów. Mnie osobiście parę razy szlag trafiał, gdy spieszyłem się na przesiadkę na inny autobus, a tu paniusia kupuje bilet, a mój następny autobus odjeżdża. Pewnie ktoś mi poradzi, żebym jechał wcześniejszym autobusem, ale to są autobusy, jeżdżące co ok. 20 minut...
d
dziadek
W dniu 23.12.2009 o 10:00, trick napisał:

a kto niby jest temu winien????Zamiast pomyśleć wcześniej i zaopatrzyć się w takowy bilet. Kupuje u kierowcy.Kierowca nie ma obowiązku sprzedać biletu czy zamykać drzwi kiedy wszyscy wejdą itd.Gdyby ludzie nie zachowywali się jak rozpuszczone bachory....było by inaczej.No ale najlepiej zapytać się jakiegoś tam kierownika który grzeje stołek i w życiu nie miał do czynienia z komunikacją.Nigdy autobusem nie kierował.W grecji nie ma czegoś takiego jak czekania, powtórne otwieranie drzwi itd.Tam nie zdążyłeś to nie jedziesz.PASAŻER DOBIEGAJĄCY, JEST PASAŻEREM NASTĘPNEGO AUTOBUSU


No i ktoś pomyślał.Jak chce się jechac to zaopatruje się w bilet wcześniej.Na ten przykład słyszałem rozmowę kierowcy z pasażerem.Kierowca chcąc nie chcąc sprzedał bilet tej paniusi,narażając się na nieprzyjemne odzywki od innych pasażerów.No ale jak już ktoś napisał To jest POLSKA!!!!!!
k
kitas3
i z powodu niezamkniecia drzwi afera?paranoja.Ja tez chcialbym cos zglosic, wczoraj keirowca tramwaju krzywo sie na mnie spojrzał.mam nadzieje ze mzk cos z tym zrobi,usuniecie z pracy a co najmniej nagana!!
a
aFera
Napiszcie teraz artykuł, jak młodzież nie ustępuje miejsc i nie pomaga wnosić wózków do autobusu;P
z
zbylut
Afera w sam raz do gazety.
Czytelnik który zgłosił sprawę, to pewnie emeryt, który i tak jeździ za darmo.
Czeka się na pasażera, który dobiega – źle, zamknie sie drzwi i odjedzie też skarga.
Wszystkim się nie dogodzi.
t
trick
a kto niby jest temu winien????
Zamiast pomyśleć wcześniej i zaopatrzyć się w takowy bilet. Kupuje u kierowcy.
Kierowca nie ma obowiązku sprzedać biletu czy zamykać drzwi kiedy wszyscy wejdą itd.
Gdyby ludzie nie zachowywali się jak rozpuszczone bachory....było by inaczej.
No ale najlepiej zapytać się jakiegoś tam kierownika który grzeje stołek i w życiu nie miał do czynienia z komunikacją.
Nigdy autobusem nie kierował.
W grecji nie ma czegoś takiego jak czekania, powtórne otwieranie drzwi itd.
Tam nie zdążyłeś to nie jedziesz.
PASAŻER DOBIEGAJĄCY, JEST PASAŻEREM NASTĘPNEGO AUTOBUSU
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska