Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jedni kupują bilet u kierowcy autobusu, inni w tym czasie marzną

(mp)
sxc.hu
Zima daje się we znaki nie tylko drogowcom i zmotoryzowanym. Uciążliwa jest także dla marznących na przystankach pasażerów.

Gdy po blisko półgodzinnym spóźnieniu autobus w końcu podjeżdża, każdy marzy o tym, żeby jak najszybciej wsiąść do środka i się ogrzać.

Tymczasem, jak informują nasi Czytelnicy, nie zawsze jest to możliwe, bo niektórzy pasażerowie kupują u kierowcy bilet. - A wtedy kierowca po prostu nie zamyka drzwi - skarży się pan Janusz ze Szwederowa. - Do wnętrza autobusu wdziera się zimno.

I pasażerowie marzną. - Kierowca ma obowiązek zamknięcia drzwi, gdy wszyscy pasażerowie są już w środku - wyjaśnia Roman Obarek, kierownik zakładu autobusowego Miejskich Zakładów Komunikacji. - Jeśli ktoś kupuje bilet, bywa, że kierowca koncentruje się na sprzedaży. Oczywiście takie sytuacje nie są nagminne.

Jak informuje dalej, prowadzący autobus może w tym czasie zamknąć drzwi, ale nie musi. - To do niego należy decyzja. Z reguły zamyka.

Jeśli jednak komuś nie odpowiada zachowanie kierowcy, może zgłaszać swoje uwagi, dzwoniąc na numer telefonu 052 324 94 53.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska