Jak podał Onet.Biznes, JMD, chce w ten sposób przyciągnąć klientów zmagających się ze skutkami głębokiej recesji i cięć oszczędnościowych wprowadzanych przez rząd.
Czytaj też: Biedronka. Sprzedaż sieci wzrosła o 25,3 proc.
Czy spadną ceny również w naszych Biedronkach?
- Staramy się, aby ceny w Biedronce były możliwie najniższe - mówi Strefie Biznesu Anetta Jaworska-Rutkowska, kierwonik ds. relacji zewnętrznych Jeronimo Martins Dystrybucja SA.
Przedstawicielka JMD dodaje, że firma nie planuje w najbliższym czasie przeprowadzenia kampanii obniżania cen, takiej jak sieć Pingo Doce w Portugalii. - Jednak możemy zapewnić, że ceny w naszych sklepach są wynikiem kompromisu między możliwie najniższą ceną a najwyższą jakością produktu.
Czytaj też: Sieć sklepów Biedronka otwiera sieć drogerii
Biedronka rozszerzyła asortyment o... tablety
Przy okazji warto zaznaczyć, że Biedronka jako pierwsza w Polsce sieć handlowa otrzymała certyfikat ISO 22000, a także została dwukrotnie odznaczona Godłem Jakość Obsługi w kategorii supermarkety. - Ciągle uatrakcyjniamy naszą ofertę, rozszerzamy też asortyment produktów niespożywczych. Dużym powodzeniem cieszyły się np. ostatnio tablety, sprzedawane przez nasze sklepy - mówi nam Anetta Jaworska-Rutkowska.
Biedronka rozpoczęła rok z dobrymi wynikami. Sprzedaż sieci w pierwszym kwartale 2012 roku zwiekszyła się o 21 proc. w porównaniu z tym samym okresem roku 2011. Dzięki dobrym wynikom w Polsce, Grupa Jeronimo Martins zwiększyła skonsolidowaną sprzedaż w pierwszym kwartale 2012 roku o 8,8 proc. do wartości 2,44 miliarda euro.
Czytaj też: Polska Biało-Czerwoni. Dlaczego piłkarze kojarzą się z Biedronką, a Euro 2012 z Adidasem?
