Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Klienci Citi Handlowego naciągnięci - bank przeprasza

mc
Pan Michał poszedł z umową do bydgoskiego oddziału Citi Handlowego. Złożył tam pisemną rezygnację z konta. Do dzisiaj jednak nie otrzymał w tej sprawie odpowiedzi. - Podobnie jak mnie, naciągnięto jeszcze co najmniej kilkunastu innych klientów CH Ronda.
Pan Michał poszedł z umową do bydgoskiego oddziału Citi Handlowego. Złożył tam pisemną rezygnację z konta. Do dzisiaj jednak nie otrzymał w tej sprawie odpowiedzi. - Podobnie jak mnie, naciągnięto jeszcze co najmniej kilkunastu innych klientów CH Ronda. sxc.hu
Co najmniej kilkunastu bydgoszczan, zamiast kuponów rabatowych, dostało konta w Citi Handlowym. Utrzymanie rachunków jest bezpłatne... o ile robi się z niego przelewy na 1500 zł, co miesiąc.

Wracamy do sprawy, o której pisaliśmy w ostatnim, sobotnim wydaniu Gazety Pomorskiej. Przedstawiliśmy wtedy historię pana Michała, naszego Czytelnika, który jest przekonany, że padł ofiarą manipulacji w Centrum Handlowym "Rondo".

- W głównym holu galerii handlowej zostałem zaczepiony przez kilku młodych ludzi, którzy oferowali kupony rabatowe do markowych sklepów - opowiada pan Michał, których nie zaznaczył, by nie publikować jego nazwiska.

- Zachęcony ciekawą propozycją, przystałem na ich warunki i podałem do jakiegoś formularza moje dane osobowe. Łącznie z numerem PESEL.

Na początku marca, po niecałym miesiącu od wizyty w CH "Rondo" pan Michał otrzymał korespondencję z Citibanku Handlowego.

Przeczytaj: Uwaga na naciągaczy! Klienci w CH Rondo zamiast promocyjnych ofert dostali... konta w Citibanku

- Osłupiałem, gdy dowiedziałem się, że mam w banku otwarte konto - pieli się Czytelnik. - Co więcej, zostałem poinformowany, że utrzymanie rachunku jest bezpłatne, ale pod warunkiem, że będę z niego robił przelewy na 1500 zł miesięcznie! Nikt nawet się nie raczył się zająknąć, że będę "szczęśliwym" posiadaczem nowego konta w banku

Pan Michał poszedł z umową do bydgoskiego oddziału Citi Handlowego. Złożył tam pisemną rezygnację z konta. Do dzisiaj jednak nie otrzymał w tej sprawie odpowiedzi. - Podobnie jak mnie, naciągnięto jeszcze co najmniej kilkunastu innych klientów CH Ronda.

Nieoficjalnie ustaliliśmy, że promocję Citibanku w galerii handlowej przy ul. Kruszwickiej prowadziła firma Rigall Distribution Sp. z o.o. - Nie mogę się w tej sprawie wypowiedzieć - uciął Robert Narloch, reprezentujący Rigall, odpowiedzialny za projekt Citi Handlowego.

Z kolei w warszawskiej siedzibie banku potwierdzają, że w Bydgoszczy doszło do nieprawidłowości. - Te incydenty nie są zgodne z naszymi procedurami - wyklucza Paweł Zegarłowicz, rzecznik prasowy Citibanku Handlowego. - Gdy zorientowaliśmy się, że doszło do praktyk niezgodnych z naszymi standardami, zwróciliśmy uwagę firmie współpracującej z bankiem. Jej pracownicy zostali ukarani za wprowadzanie w błąd klientów.

Zegarłowicz odmówił jednak odpowiedzi na pytanie, czy klienci, którzy zostali zmanipulowani w CH Rondzie, będą mieli zlikwidowane konta.

- W tej kwestii obowiązuje mnie tajemnica bankowa. To są konkretne sytuacje, których nie mogę skomentować - kończy rzecznik Citibanku.

Czytaj e-wydanie »
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska