Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Klientka już 5 miesięcy czeka na kopię umowy. A Enerdze się nie spieszy...

Maryla Rzeszut
Teresa Daraż ma dość tej "kołomyjki”: - Piszę do Energi polecone i dzwonię na infolinię, a kopii umowy jak nie ma, tak nie ma...
Teresa Daraż ma dość tej "kołomyjki”: - Piszę do Energi polecone i dzwonię na infolinię, a kopii umowy jak nie ma, tak nie ma... Maryla Rzeszut
Kogo nie boli, temu powoli - to przysłowie jak ulał pasuje do sprawy pani Teresy Daraż. Grudziądzanka od marca nie może się od Energi doprosić dokumentu, potrzebnego do przyznania jej przez MOPR dodatku energetycznego.

Pisze, prosi. Bez skutku

Pani Teresie Daraż zmarł mąż i sama boryka się ona z opłatami. Już piąty miesiąc stara się o dodatek energetyczny z Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie.

- Wciąż nie dostaję tego wsparcia, bo nie mogę się doprosić od Energi wystawienia kopii umowy na dostawę prądu. Wymaga jej MOPR - tłumaczy pani Teresa. - Jestem zmęczona i poirytowana pisaniem listów i telefonami na infolinię biura obsługi klienta. Zamiast pomocy z MOPR, mam przez Energę kolejne koszty. To taki wielki problem - dać kopię umowy?

Dla Energi - tak. Pierwszy list polecony z prośbą o kopię umowy pani Teresa napisała 7, a wysłała 10 marca, do oddziału Energi w Gdańsku. Na odpowiedź Energa dała sobie równo regulaminowy miesiąc.

Przeczytaj także: Energa zamknęła w Grudziądzu Biuro Obsługi Klienta. Klienci pocałują klamkę

7 kwietnia pełnomocnik Marlena Dynderz potwierdziła: "Umowa dla lokalu przy ul. Dywizjonu 303 została przez panią zawarta. (...) Zmienił się system rozliczeniowy i nie ma możliwości wystawienia kopii tej umowy". Radzi klientce, by z dowodem osobistym i tytułem prawnym do lokalu pojechała do BOK w Toruniu lub wysłała te dokumenty do Energi w Gdańsku. - Nie stać mnie na wyjazdy do Torunia czy Gdańska. Na trzy polecone wydałam w sumie 18,30 zł - tłumaczy Teresa Daraż. - Kolejny wysłałam 14 kwietnia. Anna Kamińska z Energi odpisała 14 maja: "Najszybszym sposobem na otrzymanie kopii umowy jest jej aktualizacja. Proszę dostarczyć wniosek, ksero dowodu i tytuł prawny do obiektu".

Pani Teresa znów wysłała dokumenty Enerdze Gdańsk (22 maja). I czeka do dziś.

Konsultantka monituje

Dzwonimy pod nr infolinii Energi: 555 555 500.

Konsultantka Iza Zacharczuk tłumaczy, że firma dostaje mnóstwo pism i trudno jest od razu odpowiedzieć. - Jednak pilnie monituję sprawę pani Daraż do działu obsługi zgłoszeń - zapewnia.

Chcemy sami zadzwonić do tego działu.
- Dla klienta to dział zamknięty - tłumaczy konsultantka.

Teresa Daraż ma nadzieję: - Liczę, że wreszcie aktualizację umowy dostanę. Najgorsze, że w Grudziądzu Energa zlikwidowała biuro obsługi klienta. Dlatego klienci mają takie problemy z załatwieniem w Enerdze czegokolwiek!

Macie Państwo z Energą podobne problemy? Czekamy na sygnały: 56/45-11-929.

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska