Otrzymaliśmy taki sygnał:

Oto stanowisko Jeronimo Martins:
"W ostatnich dniach dotarło do nas kilka sygnałów o konkursie, działającym w oparciu o podobny mechanizm, jaki opisuje czytelnik. Zaznaczamy jednak, że sieć Biedronka nie jest organizatorem wspomnianego konkursu na portalu Facebook, nie posiadamy też na tym portalu oficjalnego profilu marki Biedronka. Niezależnie od tego, przekazaliśmy informacje na temat wspomnianej strony naszym prawnikom - według naszych informacji została ona już usunięta. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, informacje o realizowanych przez sieć Biedronka działaniach, w tym aktualnie prowadzonych konkursach, można zweryfikować na naszej stronie internetowej www.biedronka.pl. lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta (email: [email protected] oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00). Ostrzeżenie dla klientów dot. konkursów internetowych zamieszczone jest również na naszej stronie www.biedronka.pl/komunikaty".
