https://pomorska.pl
reklama

Nasze Dobre z Kujaw i Pomorza 2010. Ratujemy życie małym producentom!

Agnieszka Domka-Rybka, Fot. Archiwum [email protected] Tel. 52 326 31 86
Edward Gaitkowski odebrał w  zeszłym roku wyróżnienie za "Krystynke"
Edward Gaitkowski odebrał w zeszłym roku wyróżnienie za "Krystynke"
Pokazując się w "Gazecie Pomorskiej" udowadniamy wielkim korporacjom, że również regionalne firmy, których nie stać na reklamy w ogólnopolskiej telewizji, oferują produkty godne polecenia - twierdzi Edward Gaitkowski, zastępca prezesa Uzdrowiska Ciechocinek.

To ciechocińskie przedsiębiorstwo już po raz kolejny bierze udział w plebiscycie "Pomorskiej".

Przypomnijmy, w zeszłym roku pochodząca z tego zakładu woda mineralna "Krystynka", otrzymała wyróżnienie! To zachęciło firmę, by do tej edycji zgłosić ponownie "Krystynkę" i dodatkowo jeszcze warzelnię soli.

Nie produkujemy na skalę przemysłową

- Szukamy różnych sposobów promocji, na którą nas stać! - dodaje Gaitkowski. - Ktoś kiedyś powiedział, może jakiś lekarz, może homeopata, że sól szkodzi i tak się, niestety, przyjęło. Jednak ta warzona tradycyjną metodą, w Ciechocinku od 170 lat, jest lecznicza! Podobnie zresztą, jak nasza lekko słonawa woda "Krystynka". Również tężnie z solanką, inhalacje czy kąpiele solankowe, przeczą tej informacji. Staramy się więc, jak możemy, prostować niekorzystne dla nas sensacje! Dzięki plebiscytowi "Pomorskiej", mamy taką okazję!

Ważne: Tutaj jest zgłoszenie do plebiscytu Nasze Dobre z Kujaw i Pomorza 2010

Wiceprezes uzdrowiska mówi, że oczywiście sól w nadmiarze szkodzi, ale taka produkowana na skalę przemysłową. Potężne korporacje wydają grube miliony na reklamę soli czy wody mineralnej, a przecież można domyślić się, że nie wszystko, co jest tak pięknie pokazywane w telewizji, ma cudowne właściwości.

Według Gaitkowskiego jest to zwyczajnie niemożliwe, by litr prawdziwej wody mineralnej mógł kosztować na przykład złotówkę!: - Niektórzy giganci szkodzą małym producentom! Musimy więc szukać różnych sposobów, by pokazać ludziom, co produkujemy. Bo, jeśli nie będą kupować naszych produktów, w których wykorzystujemy solankę, co z nią zrobimy? Gdy przestaniemy ją wydobywać, stracą na tym tężnie, a w konsekwencji ucierpią walory lecznicze Ciechocinka."Nasze Dobre z Kujaw i Pomorza 2010" może nam w tej sytuacji nawet uratować życie!

Woda "Krystynka" w duecie z warzelnią

 

Dodajmy przy okazji, że woda z Ciechocinka ma już wiernych amatorów, m.in. ze względu na specyficzny lekko słonawy smak i również to, że jest wysoko zmineralizowana. O jej zaletach można pisać i pisać. Na pewno spowalnia procesy starzenia, obniża poziom cholesterolu, reguluje ciśnienie tętnicze krwi, zapobiega chorobom naczyniowo-sercowym. Jest stosowana jako środek pomocniczy w zapobieganiu i leczeniu osteoporozy. Ma przy tym przyjemny i orzeźwiający smak.

Skutecznie więc gasi pragnienie, pomaga w trawieniu, w pewnym stopniu nawet zapobiega anemii. Wszystkie zalety wody sprawiają, że jest produktem zdrowym i godnym polecenia. Uzdrowisko Ciechocinek może się także pochwalić zabytkową warzelnią soli, w której niezmiennie od przeszło 170 lat wytwarza się sól spożywczą oraz jej pochodne, czyli lecznicze szlam i ług.

 

"Krystynka" i warzelnia walczą o tytuł najlepszej marki z naszego regionu!

Trwa 3. edycja plebiscytu "Nasze Dobre z Kujaw i Pomorza 2010".

Dotąd zgłosiło się do nas prawie 30 kujawsko-pomorskich firm, które chcą, podobnie jak np. Uzdrowisko Ciechocinek, promować swoją markę. 

Ważne:  Tutaj jest regulamin plebiscytu Nasze Dobre z Kujaw i Pomorza 2010

Wybierzemy trzech zwycięzców!!!

W tym roku Kapituła wskaże - wśród produktów, usług i wydarzeń - trzech zwycięzców, których nagrodzimy dyplomami i statuetkami!

Otrzymają oni także prawo do posługiwania się znakiem jakości "Gazety Pomorskiej".

Swojego faworyta wybiorą też Czytelnicy i internauci. W tym przypadku o zwycięstwie zadecyduje liczba wysłanych SMS-ów.

Wkrótce zaczniemy publikować listę uczestników plebiscytu razem z numerami SMS.

Jeden z laureatów będzie miał możliwość wzięcia udziału w konkursie "Teraz Polska". Oczywiście za darmo!

Uwaga! Plebiscyt jest adresowany do wszystkich producentów i usługodawców, którzy posiadają siedzibę swojej firmy w zasięgu dystrybucji "Gazety Pomorskiej". 

Czekamy na Wasze zgłoszenia. Przyjmuje je Adam Janczukowicz (tel. 697 770 275). 

 

 

Biznes

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Tym osobom należy się prawie 350 złotych dodatku do emerytury. Oto zasady wypłaty

Tym osobom należy się prawie 350 złotych dodatku do emerytury. Oto zasady wypłaty

Kryształy PRL w cenie złota. Tyle kosztują w 2025 roku popularne misy i wazony

Kryształy PRL w cenie złota. Tyle kosztują w 2025 roku popularne misy i wazony

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska