Mieszkaniec Koronowa ma o to żal do Enea. - Szedłem tam płacić rachunki za prąd, a jak trzeba było załatwić przeniesienie licznika, czy inną sprawę, to szło się do pani Marysi, składało pismo, pani Marysia pomogła i było dobrze. Komu to przeszkadzało? Dziś żeby coś załatwić z Eneą, trzeba jeździć nawet nie do Bydgoszczy, tylko aż do Nakła. Jak - bez auta?
Więcej wiadomości z Koronowa i okolic na www.pomorska.pl/koronowo[/a]
Byliśmy przy Przemysłowej. Brama zamknięta. Jest tu tylko pogotowie energetyczne. W ENEA dowiedzieliśmy się, że nie trzeba jechać, wszystko można w domu, przez internet. - Stary jestem, nie mam. Muszę mieć? - pyta Czytelnik.
ENEA odpowiada
„Punkt obsługi przy ul. Przemysłowej w Koronowie działał do końca 2007 roku - pisze Luiza Trocka z Biura Public Relations Enei. - Wiemy, że część naszych Klientów ceni sobie możliwość osobistego kontaktu z naszą firmą. Właśnie dlatego na obszarze naszego działania dostępne są 32 Biura Obsługi Klienta (w okolicy Koronowa poza Nakłem biura funkcjonują również w Chojnicach i Bydgoszczy).
Rośnie liczba Klientów, którzy oczekują możliwości korzystania z nowych, zdalnych kanałów do kontaktu i załatwiania swoich spraw w Enei. Rozszerzamy naszą ofertę o takie możliwości: są to przede wszystkim elektroniczne Biuro Obsługi Klienta oraz telefoniczna infolinia 611 111 111. Za ich pośrednictwem można załatwić niemal wszystkie sprawy związane z prądem i usługami naszej firmy, bez wychodzenia z domu, przez telefon lub internet.”
Zobacz koniecznie: Firmowy samochód może kosztować mniej. Niezależnie od wielkości firmy
