Przypomnijmy, że blisko 80 tys. zł zaoszczędził już w tym roku Urząd Miasta na doręczaniu rocznych decyzji podatkowych związanych z podatkami od nieruchomości, leśnym i rolnym. Ponadto skuteczność doręczeń była bardzo wysoka, bowiem sięgała ponad 90 proc. przesyłek.
Pisma urzędowe doręczane będą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Wyjątek stanowić mają dokumenty adresowane na skrytkę pocztową, przesyłki wartościowe, za pobraniem oraz listy zawierające informacje niejawne - one będą wysyłane pocztą. Urzędnik będzie podejmował trzykrotne próby doręczenia pisma w następujących po sobie kolejnych dniach roboczych, przy czym jedna z prób doręczenia będzie po godz. 16.00. W przypadku trzeciej nieskutecznej próby pracownik umieści zawiadomienie w skrzynce pocztowej lub, gdy nie jest to możliwe, na drzwiach mieszkania adresata.