Jakie dokumenty powinni złożyć kandydaci do pracy ratownika?
Powinna to być legitymacja WOPR ratownika wodnego, na której znajdują się wpisy i adnotacje, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia ratowników wodnych, aktualne zaświadczenie z ratownictwa medycznego w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, informacje o dodatkowych uprawnieniach przydatnych w ratownictwie wodnym. Konieczne jest też złożenie podania o pracę i CV ze zdjęciem.
Dokumenty w formie elektronicznej należy wysłać ze swojego adresu poczty elektronicznej na adres: [email protected] wpisując w temacie: RW - Park Wodny w Świeciu.
W formie papierowej zgłoszenia przyjmowane są w zaklejonej kopercie A4 z adnotacją: Ratownik Wodny w Parku Wodnym w Świeciu do dnia 10 grudnia 2019 roku u Anny Śliwińskiej w sekretariacie Vistuli-Park.
Na dodatkowe pytania odpowiada koordynator Franciszek Trzciński, tel. 602552929.
