- Omal nie kupiłem paczki pistacji, w których były żywe larwy. Taki produkt powinien być natychmiast wycofany ze sprzedaży,
cała partia skontrolowana, a informacja natychmiast wysłana do dostawcy tego produktu - alarmuje nasz Czytelnik Paweł, który wybrał się na zakupy do Auchan w centrum handlowym Korona we Wrocławiu.
Nasz Czytelnik chciał to zgłosić od razu w sklepie, ale jak nam tłumaczy w punkcie obsługi klienta jest zwykle tylko jedna osoba, do której zawsze jest kolejka.
O komentarz do tej sprawy poprosiliśmy rzecznika prasowego firmy Auchan. - Klienta, który nabył powyższy produkt przepraszamy , zapraszamy do sklepu po zwrot pieniędzy oraz rekompensatę. Dodam, że jeśli Klient stwierdzi złą jakość produktu powinien w pierwszej kolejności zwrócić się do Punktu Obsługi Klienta - szybka informacja pozwoli nam szybciej reagować - mówi Dorota Patejko. Rzecznik prasowy dodaje, że sklep w Koronie już poinformowano o zaistniałej sytuacji. - Parta orzeszków została wycofana. Skontrolujemy również tę partię w innych sklepach - dodaje Dorota Patejko.
