Spółka "Energa" otworzyła we Włocławku nowe Biuro Obsługi Klietna - przy ul. 3 Maja 38. Na powierzchni około 90 metrów kwadratowych usytuowane zostały cztery stanowiska do obsługi. Klienci mają możliwość skorzystania z bezpłatnego telefonu, umożliwiającego szybkie połączenie z konsultantami. Znajduje się tutaj także kiosk multimedialny, pozwalający na zalogowanie się do elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Tylko nie ma kas, gdzie można byłoby zapłacić rachunki za prąd.
Klienci Energi, zwłaszcza osoby starsze, które nie korzystają z internetu denerwują się. - Dotąd płaciłam na Duninowkiej - opowiada Daniela Szczerbiak. - Tam zamknięte. W nowym punkcie przy ul. 3 Maja kasy nie ma. I żadnej informacji, gdzie można zapłacić za prąd.
Dlaczego w Biurze Obsługi Klienta przy 3 Maja nie ma kasy? Zapytaliśmy o to Piotra Skórzyńskiego, rzecznika spółki Energa Obsługa i Sprzedaż. - Spółka nie zajmuje się już obsługa kasową - wyjaśnia.- Obsługę tę powierzyliśmy zewnętrznej firmie. To oznacza, że odbiorcy prądu mogą płacić rachunki w punktach z naklejką Via Moje Rachunki.
Gdzie są te punkty? Klienci takiej informacji nie otrzymali. - Czy mam chodzić od sklepu do sklepu i szukać naklejek ? - denerwuje się emerytka.
Piotr Skórzyński obiecał, że taką informację klienci otrzymają przy ul. 3 Maja. Tymczasem informujemy, że punktów z naklejką Via Moje Rachunki jest w mieście około 50. To m.in. "Kaufland", ale też sklepy Społem.
Czytaj e-wydanie »