Sponsora strategicznego dla bydgoskich żużlowców ciągle nie widać. Polonii udaje się jednak nakłonić do współpracy coraz więcej firm, które mniejszymi kwotami wspierają drużynę.
Wczoraj do grona sponsorów klubu dołączyło przedsiębiorstwo deweloperskie PRES, działające na terenie Bydgoszczy i Torunia. Umowa została podpisana na sezon 2012, z możliwością jej przedłużenia na kolejne lata.
- Chcemy dołożyć swoją cegiełkę w rozwój Polonii. Uważamy, że obecny skład drużyny zapewni kibicom niezapomniane emocje, a drużyna może być czarnym koniem ekstraligi - zapewnił Stefan Burdach, prezes zarządu PRES.
- Coraz więcej regionalnych firm jest zainteresowanych wspieraniem Polonii - cieszy się Piotr Januszkiewicz, menadżer marketingu w bydgoskim klubie. - Naszych kibiców zapewniam, że wspólnie z prezesem Marianem Deringiem robimy wszystko, by już w najbliższym czasie przekazać kolejne pomyślne informacje.
Czytaj e-wydanie »