Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pomysł na udaną promocję produktu? Rozrywka w gratisie! Zobacz jaka!

Agnieszka Domka-Rybka, Fot. Dominik Fijałkowski [email protected] tel. 052 326 31 86
Nie dość, że te okna wyprodukowane przez inowrocławską firmę Ferrum zdobyły certyfikat jakości, prezentuje je piękna kobieta -  przykład udanej promocji!
Nie dość, że te okna wyprodukowane przez inowrocławską firmę Ferrum zdobyły certyfikat jakości, prezentuje je piękna kobieta - przykład udanej promocji!
Przełomowe wydarzenie dla firmy plus rozrywka - takie połączenie może stać się wizytówką firmy w jej promocji na zewnątrz.

Mowa o event marketingu, czyli zarządzaniu rynkiem przez wydarzenia.

Pokazy, degustacje, pikniki czy happeningi

To narzędzie promocyjne, polegające na organizowaniu wydarzeń masowych służących realizacji celów firmy. Jeśli jej celem jest promocja marki bądź określonego produktu wiadomo, że należy wykazać się nietuzinkową kreatywnością i sprawną organizacją, bo nawet najlepiej zorganizowaną imprezę może zniweczyć np. pogoda.

Event marketing to m.in. pokazy, jak choćby ten zorganizowany niedawno przez Ferrum, inowrocławskiego producenta stolarki z PCV i aluminium, nagrodzonego „Eurocertyfikatem Jakości - Jakość 2009” za okna energooszczędne „Termo Line”.

Event marketing to także: konkursy, happeningi, pikniki czy degustacje.

Obejrzyj naszą gelarię zdjęć z Ferrum

Można by tak wymieniać bez końca, bo coraz większa konkurencyjność skutkuje powstawaniem niezwykle pomysłowych form promocji. Jedną z ciekawszych była zeszłoroczna promocja BMW serii 7. Wydarzenie miało miejsce na Placu Czerwonym w Rosji, gdzie pewnego dnia pojawiła się olbrzymia, 12-metrowa klepsydra wypełniona srebrnymi piłeczkami. Eventem można nazwać również odpowiednio zorganizowaną konferencję czy szkolenie.

Warto tutaj skrupulatnie zadbać o każdy szczegół, począwszy od konstrukcji programu, odpowiedniego doboru trenerów, jak również starannego zorganizowania czasu podczas przerw i tuż po jego zakończeniu.

Firmy organizujące szkolenia dobrze wiedzą, że liczy się nie tylko jego przygotowanie i efektywne przeprowadzenie, ale także atrakcyjne urozmaicenie czasu - ma to znaczący wpływ na odbiór.


Filmiki, spoty nie są aż tak emocjonalne

W dzisiejszych czasach event robi ogromną karierę. Wszelkie statyczne formy reklamowe, krótkie filmiki czy radiowe spoty nie wpływają już tak emocjonalnie na człowieka - bo o niego toczy się walka - jak osobiste uczestnictwo w niezwykłym wydarzeniu.

Pomysłów jest wiele, w zależności od tego do jakiego odbiorcy chcemy dotrzeć, możemy szokować, mile zaskakiwać lub wzbudzać niezaspokojoną ciekawość. Dlatego też warto dokładne zaplanować event, aby przyniósł on dokładnie takie rezultaty, jakich oczekuje firma.

 

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska