Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ratusz w Grudziądzu czeka na ocenę

Przemysław Decker [email protected] (056) 45 11 928
Od poniedziałku ankiety znajdziemy między innymi w biurze obsługi interesanta przy ul. Mickiewicza
Od poniedziałku ankiety znajdziemy między innymi w biurze obsługi interesanta przy ul. Mickiewicza fot. Łukasz Erenstowicz
Urzędnicy będą mili i cierpliwi, a mieszkańcy oprócz ich sympatii poczują poprawę w szybkości załatwiania spraw. Czy to realne? Tomasz Szymański, sekretarz miasta nie ma wątpliwości.

Któż z nas nie spotkał się z lekceważeniem ze strony naburmuszonych urzędników? Ilu z nas czekało miesiącami na załatwienie jakieś błahej sprawy, pozwolenia albo koncesji? Na pewno wielu. A przecież w urzędzie powinno szybko, miło i przyjemnie.

Interesant będzie zadowolony?
Wiedzą o tym też włodarze naszego miasta, którzy od kilku lat proszą mieszkańców o wypełnianie ankiet dotyczących zadowolenia z obsługi przez urzędników. Taki sondaż prowadzony będzie także i w tym roku. Druki ankiet będą dostępne od 24 sierpnia.

- Wyłożymy je w biurach obsługi interesantów przy ul. Ratuszowej i ul. Mickiewicza. W tych budynkach zostaną również ustawione urny, do których będzie można wrzucić wypełnione druki. Czekać na nie będziemy do 4 września - mówi Anna Patyk, rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego.
Interesanci, którzy będą wypełniać druki mogą się spodziewać pytań dotyczących np. kompetencji urzędników, terminowości załatwiania spraw i uprzejmości pracowników magistratu.

Sekretarz udoskonala siebie i podwładnych
Wyniki ankiet będą analizowane przez "speckomisję", która zdecyduje, które sugestie mieszkańców są zasadne, a które trochę mniej. - Chcemy być jak najbardziej przyjaźni dla ludzi, dlatego ich sugestie wdrażamy w życie. Z roku na rok, z jakością świadczonych przez nas usług jest coraz lepiej. Będzie jeszcze lepiej - przekonany jest Tomasz Szymański, sekretarz miasta.

Co już udało się w takim razie poprawić na podstawie zeszłorocznych ankiet ?
Jak zapewnia sekretarz miasta, przede wszystkim urzędnicy są bardziej uprzejmi dla interesantów. - Z ankiety, którą robiliśmy w ubiegłym roku wynika, że ponad 70 proc. badanych dobrze lub bardzo dobrze ocenia urzędników pod względem uprzejmości - dodaje sekretarz Szymański.
W tej samej ankiecie jednak, mieszkańcy wytknęli też Ratuszowi m.in. brak toalet dla interesantów oraz stare i zniszczone już ogrzewanie w budynku przy Mickiewicza, stare i zniszczone ogrzewanie, słabą terminowość.

Sekretarz zaręczył, że wskazane przez mieszkańców nieprawidłowości albo już zostały usunięte, albo właśnie są usuwane.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska