MKTG SR - pasek na kartach artykułów
4 z 9
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Potrzebna cierpliowość...
fot. Pixabay.com

Tak skarżą się na swoich klientów sprzedawcy, kasjerzy, pracownicy recepcji i gastronomii

Potrzebna cierpliowość

Bezpośrednia praca z klientami, choć stereotypowo uważana za mniej prestiżowe zajęcie, wymaga od pracownika posiadania różnorodnych specyficznych umiejętności. Szczególną rolę odgrywają w niej zwłaszcza kompetencje miękkie. Potwierdzają to wyniki badania Pracuj.pl.

Ponad 2/3 badanych przyznaje, że wśród kluczowych cech w ich fachu znajdują się cierpliwość wobec klientów oraz opanowanie w trudnych sytuacjach. To cechy, które szczególnie wyróżniają się na tle innych. Na trzecim miejscu znalazła się kreatywność w nieprzewidzianych sytuacjach (31%).

Wśród ważnych cech osób pracujących bezpośrednio z klientami stosunkowo często wskazywane były także te związane z emocjami i odpowiednim usposobieniem. Obok bardzo często wymienianej cierpliwości, część respondentów wskazała jako kluczowe także empatię (30%) oraz pogodny charakter pracownika (21%).

Zobacz również

Ita Tools Stal Mielec ma nową środkową. To kolejna utalentowana zawodniczka

Ita Tools Stal Mielec ma nową środkową. To kolejna utalentowana zawodniczka

Vip Beauty Estetic: skuteczne zabiegi, wyjątkowa atmosfera
Artykuł sponsorowany

Vip Beauty Estetic: skuteczne zabiegi, wyjątkowa atmosfera

Polecamy

Polacy nie chcą likwidacji ocen zachowania

Polacy nie chcą likwidacji ocen zachowania

Youtuber Książulo w Bydgoszczy: To najostrzejsza pizza, jaką kiedykolwiek jadłem

Youtuber Książulo w Bydgoszczy: To najostrzejsza pizza, jaką kiedykolwiek jadłem

Latem zapominamy o odpowiednim przechowywaniu lekarstw. Jak należy to robić?

Latem zapominamy o odpowiednim przechowywaniu lekarstw. Jak należy to robić?