MKTG SR - pasek na kartach artykułów
4 z 9
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Potrzebna cierpliowość...
fot. Pixabay.com

Tak skarżą się na swoich klientów sprzedawcy, kasjerzy, pracownicy recepcji i gastronomii

Potrzebna cierpliowość

Bezpośrednia praca z klientami, choć stereotypowo uważana za mniej prestiżowe zajęcie, wymaga od pracownika posiadania różnorodnych specyficznych umiejętności. Szczególną rolę odgrywają w niej zwłaszcza kompetencje miękkie. Potwierdzają to wyniki badania Pracuj.pl.

Ponad 2/3 badanych przyznaje, że wśród kluczowych cech w ich fachu znajdują się cierpliwość wobec klientów oraz opanowanie w trudnych sytuacjach. To cechy, które szczególnie wyróżniają się na tle innych. Na trzecim miejscu znalazła się kreatywność w nieprzewidzianych sytuacjach (31%).

Wśród ważnych cech osób pracujących bezpośrednio z klientami stosunkowo często wskazywane były także te związane z emocjami i odpowiednim usposobieniem. Obok bardzo często wymienianej cierpliwości, część respondentów wskazała jako kluczowe także empatię (30%) oraz pogodny charakter pracownika (21%).

Zobacz również

Pożar ciężarówki na A4 koło Tarnowa. Droga na Kraków zablokowana

Pożar ciężarówki na A4 koło Tarnowa. Droga na Kraków zablokowana

Powraca Festiwal Pasibrzucha do Wrocławia! Zobacz co będzie się działo.

Powraca Festiwal Pasibrzucha do Wrocławia! Zobacz co będzie się działo.

Polecamy

Pięć medali młodych karateków z Grudziądza. Gratulujemy! I czekamy na następne

Pięć medali młodych karateków z Grudziądza. Gratulujemy! I czekamy na następne

BKS Visła Proline Bydgoszcz ma nowego zawodnika. "Talent do oszlifowania"

BKS Visła Proline Bydgoszcz ma nowego zawodnika. "Talent do oszlifowania"

Makaron z cukinią w kremowym sosie z dodatkiem sera. Obiad gotowy w kwadrans

Makaron z cukinią w kremowym sosie z dodatkiem sera. Obiad gotowy w kwadrans