MKTG SR - pasek na kartach artykułów
5 z 9
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Szacunek i stres...
fot. Pixabay.com

Tak skarżą się na swoich klientów sprzedawcy, kasjerzy, pracownicy recepcji i gastronomii

Szacunek i stres

Obsługa klienta wiąże się z różnorodnymi napięciami, z wieloma z nich ma do czynienia każdy z nas jako konsument. Przykładem mogą być np. niespodziewane formalności w hotelowej recepcji, zastrzeżenia co do cen czy jakości dań w restauracji, reklamacje czy brak towaru podczas zakupów. Jak podkreśla wielu pracowników z badanej przez nas grupy specjalistów, ponad połowa z nich (52%) ma do czynienia ze stresującymi sytuacjami w kontaktach z klientami w swojej codziennej praktyce.

Zobacz również

Salonty – Sala na każdą okazję.
Artykuł sponsorowany

Salonty – Sala na każdą okazję.

Premier w sprawie Muzeum II WŚ: Liczę na zdrowy rozsądek

O TYM SIĘ MÓWI
Premier w sprawie Muzeum II WŚ: Liczę na zdrowy rozsądek

Polecamy

Awantura na skwerze Leszka Białego w Bydgoszczy. Młodzież zatrzymana przez policję

Awantura na skwerze Leszka Białego w Bydgoszczy. Młodzież zatrzymana przez policję

Nieoficjalnie: Jest porozumienie ws. unijnych stanowisk. Kto szefem KE?

Nieoficjalnie: Jest porozumienie ws. unijnych stanowisk. Kto szefem KE?

Eurojackpot - 25.06.2024. Poznaj ostatnie wyniki losowania

Eurojackpot - 25.06.2024. Poznaj ostatnie wyniki losowania