https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Takie pytania zadaje NFZ pacjentom przez telefon - lista pytań. Kto może spodziewać się telefonu?

Magdalena Walczak-Grudzka
Opracowanie:
NFZ zadzwoni do pacjentów szpitali w całej Polsce.Od 26 października 2021 roku do pacjentów, którzy przebywali ostatnio w szpitalu, będą dzwonić w imieniu Narodowego Funduszu Zdrowia ankieterzy. Poproszą pacjentów o odpowiedź na dziewięć pytań. Pytania będą dotyczyć dziewięciu obszarów związanych z pobytem w szpitalu.Celem działań NFZ jest poprawa jakości i dostępności świadczeń. Jakie pytania zada ankieter w ramach badania prowadzonego przez NFZ? O co może zostać zapytany pacjent, który przebywał w szpitalu? Zobacz listę dziewięciu pytań na kolejnych slajdach >>>>>
NFZ zadzwoni do pacjentów szpitali w całej Polsce.Od 26 października 2021 roku do pacjentów, którzy przebywali ostatnio w szpitalu, będą dzwonić w imieniu Narodowego Funduszu Zdrowia ankieterzy. Poproszą pacjentów o odpowiedź na dziewięć pytań. Pytania będą dotyczyć dziewięciu obszarów związanych z pobytem w szpitalu.Celem działań NFZ jest poprawa jakości i dostępności świadczeń. Jakie pytania zada ankieter w ramach badania prowadzonego przez NFZ? O co może zostać zapytany pacjent, który przebywał w szpitalu? Zobacz listę dziewięciu pytań na kolejnych slajdach >>>>> Łukasz Kaczanowski
Pacjenci, którzy przebywali ostatnio w szpitalu, mogą spodziewać się telefonu od Narodowego Fundusz Zdrowia. W imieniu NFZ ankieterzy będą pytać o wrażenia z pobytu w szpitalu. Pytania mogą dotyczyć między innymi wyżywienia, czystości czy komunikacji z personelem. Czego mogą się spodziewać pacjenci? Jakie pytania będą zadawać ankieterzy NFZ? Zobacz pełną listę pytań!

Zobacz wideo: Ogrzewalnia dla osób bezdomnych przy bydgoskiej bazylice

NFZ zadzwoni do pacjentów szpitali w całej Polsce

Od 26 października 2021 roku do pacjentów, którzy przebywali ostatnio w szpitalu, będą dzwonić w imieniu Narodowego Funduszu Zdrowia ankieterzy. Poproszą pacjentów o odpowiedź na dziewięć pytań.

Pytania będą dotyczyć dziewięciu obszarów związanych z pobytem w szpitalu.

Celem działań NFZ jest poprawa jakości i dostępności świadczeń.

- Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów. Ważna jest dla nas opinia pacjentów na temat warunków udzielania świadczeń w placówkach leczniczych. Nasza ankieta ma na celu poznanie tej opinii i znalezienie obszarów, które wymagają poprawy - czytamy w komunikacie opublikowanym na stronie NFZ.

Badanie prowadzone przez Narodowy Fundusz Zdrowia jest pilotażem a ankieterzy odezwą się tylko do niektórych, wybranych pacjentów leczących się w szpitalach.

NFZ prosi, by pacjenci nie podawali żadnych innych informacji o sobie, zwłaszcza danych osobowych czy informacji o świadczeniu, z jakiego korzystali. Ankieterzy zadadzą tylko dziewięć pytań. Nie będą potrzebować żadnych danych pacjenta i nie będą go o nie prosić.

Takie pytania zadaje NFZ pacjentom przez telefon - lista pytań w poniższej galerii.

Ankieta jest anonimowa. Ankieterzy będą znali numer telefonu oraz płeć pacjenta, placówkę, w której pacjent się leczył, oraz datę skreślenia pacjenta z harmonogramu przyjęć, prowadzonego przez tę placówkę. Ankieterzy nie będą mieli danych osobowych takich jak imię i nazwisko czy PESEL pacjentów, do których dzwonią, ani danych o rodzaju świadczenia, z jakiego pacjenci korzystali.

- Dane zostaną wykorzystane tylko w celu przeprowadzenia badania ankietowego dotyczącego monitorowania jakości i dostępności świadczeń - zapewnia NFZ.

W razie jakichkolwiek wątpliwości pacjenci mogą potwierdzić tożsamość ankietera w infolinii (TIP), pod numerem 800 190 590.

Jakie pytania zada ankieter w ramach badania prowadzonego przez NFZ? O co może zostać zapytany pacjent, który przebywał w szpitalu? Zobacz listę dziewięciu pytań w poniższej galerii:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Zdrowie

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska