Zobacz wideo: Rynek dóbr luksusowych topnieje przez pandemię:
Luksusowe samochody nie czują pandemii
W całym 2020 roku zarejestrowano w Polsce tylko o 4,8 proc. mniej pojazdów marek premium i luksusowych niż w 2019.
W całym 2020 roku sprzedano w Polsce 207 samochodów segmentu marek luksusowych - wynika z najnowszego raportu "Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja XI" zaprezentowanego przez KPMG (firmę świadczącą usługi z zakresu audytu, doradztwa podatkowego i gospodarczego).
- W sektorze samochodów premium i luksusowych sytuacja pandemii dała się we znaki bardziej w zakresie „normalności” funkcjonowania salonów, wydarzeń i spotkań z klientami, ale nie wywarła wpływu na poziom sprzedaży - komentuje Karolina Szulęcka, marketing manager Ferrari Katowice. - Na samym początku, w marcu 2020, był krótki okres niepewności, niemniej zniknął tak szybko jak się pojawił - myślę, że właśnie stabilność marek luksusowych to jedna z podstawowych kwestii, która wyróżnia je na tle produktów wolumenowych, które są wrażliwe na zmiany otoczenia.
Które luksusowe marki samochodów sprzedają się najlepiej? Po odpowiedzi zapraszamy do poniższej galerii zdjęć:
