Blisko 2,5 mln zł - to różnica między najtańszą a najdroższą ofertą na promocję budowy nowej toruńskiej przeprawy.
Do przetargu zgłosiły się cztery firmy - za wykonanie zlecenia żądają od 1,6 do ok. 4 mln zł. Kontrakt będzie realizowany do marca 2013 r. - W konkursie biorą udział głównie firmy warszawskie - mówi Agnieszka Kobus-Pęńsko, rzecznik prasowy Miejskiego Zarządu Dróg. Nie zgłosił się nikt z województwa.
Drogowcy oceniając propozycje firm, wezmą pod uwagę cenę oraz koncepcję prowadzenia kampanii promocyjno-informacyjnej. Zwycięzca przetargu zajmie się także obsługą public relations projektu. Firma ma promować inwestycję za pośrednictwem co najmniej dwóch mediów. Budowa przeprawy ma się rozpocząć wiosną 2010 r. Nową trasą pojedziemy w 2013 r. Według szacunków przedsięwzięcie może pochłonąć nawet 921,3 mln zł.