- Novum na tegorocznych targach było przyznanie Złotych Medali MTP dla najlepszych produktów turystycznych - opowiada Paweł Bukowski z Fortu IV. - Złoty Medal MTP od blisko 30 lat jest trofeum, które pomaga w rynkowej rywalizacji, a także jest symbolem walorów produktu, jego nowoczesności i innowacyjności. Firmy, które zdobyły prawo umieszczania tego znaku na swoich produktach, potwierdzają jego marketingową rangę.
Toruński Fort IV " Yorck - Żółkiewiski" zdobył złoty medal za najlepszy produkt turystyczny. Stoisko kujawsko-pomorskiego zostało uhoronowane prestiżową nagrodą Acanthus Aureus.
- To olbrzymia szansa zaistnienia i doskonała promocja najbardziej interesujących wizytówek regionów - podkreśla pan Paweł. - Walory naturalne, antropogeniczne, tradycje historyczne, miejsca szczególnych wydarzeń, przejawy kultury ludowej, obrzędy, pozostałości kultury materialnej, a także osiągnięcia współczesności, np. budowle, obiekty infrastrukturalne mają szansę wesprzeć swoje działania marketingowe tym jakże cennym trofeum.