Urząd ma wątpliwości co do przekazu tych reklam. Chodzi o czas, w jakim wyświetlane były informacje o oprocentowaniu, całkowitej kwocie do zapłaty albo Rzeczywistej Rocznej Stopie Oprocentowania. Te dane, w opinii UOKiK, były pokazywane za krótko. W jednym przypadku - nawet zaledwie 2 sekundy. Informacje były zapisane też za małą, według UOKiK, czcionką.
To dlatego urząd ochrony konkurencji zamierza odpowiedzieć na pytanie, czy klient w pełni został powiadomiony, ile będzie go kosztował ten kredyt.
- Banki i inne instytucje finansowe powinny być wzorem uczciwości kupieckiej. Powinny na każdym etapie jasno, rzetelnie i obiektywnie informować o warunkach, kosztach i ryzykach - mówi Adam Jasser, prezes UOKiK.
Katarzyna Piojda
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Która się ubiera, a która "przebiera"? Projektant wziął pod lupę gwiazdy po 50-tce
- Bronisław Cieślak przed śmiercią wyznał prawdę o Cieślak i Miszczaku. Chwyta za serce
- Iza Krzan pokazała się tak, jak stworzył ją Bóg. Na ten widok opadną wam szczęki
- Ważne oświadczenie Jolanty Fraszyńskiej. "Mój coming out"