Auchan podaje w informacji prasowej, że w pięciu hipermarketach sieci na terenie Polski klienci mogą, oprócz dostępnych już kolekcji odzieżowych, takich jak np. marki własnej InExtenso, kupić używane, sprawdzone, czyste i posortowane ubrania innych, znanych marek w opcji “second hand” w bardzo atrakcyjnych cenach.
Nowe życie by Auchan
To odpowiedż na oczekiwania klientów, którzy zainteresowani są odpowiedzialnym użytkowaniem odzieży i kupowaniem markowych, używanych ubrań w dyskontowych cenach. W ramach projektu dostępne są ubrania takich marek jak: Tommy Hilfiger, Guess, Ralph Lauren, Calvin Klein, H&M, Pepe Jeans, Mango, Zara, Nike, Adidas, Abercrombie&Fitch, Jules oraz Massimo Dutti. Oferta Nowe Życie by Auchan obejmuje odzież damską, męską i dziecięcą, w tym: t-shirty, sukienki, spódnice, spodenki, szorty, spodnie, koszulki polo, koszule, bluzki, kombinezony i bluzy. Ceny kształtują się od 7 do 35 zł w zależności od grupy produktów.
Projekt Nowe Życie by Auchan jest obecnie realizowany pilotażowo w pięciu hipermarketach: Warszawa Jubilerska, Warszawa Wola, Katowice Reńców, Kraków Bronowice i Kraków Bora. W planach możliwe poszerzenie projektu o kolejne hipermarkety w 2 połowie roku.
Decathlon:2nd Life
Tymczasem, jak dowiedział się Business Insider Polska, Decathlon Polska będzie oferował produkty używane - sprzęt sportowy z ekspozycji, po testach i zwrotach.
Na razie trwa pilotaż programu, który we Francji pozwala klientom także na odsprzedawanie do sieci kupionych wcześniej i używanych przez siebie produktów.
Klienci sklepu Decathlon na warszawskim Targówku mogą wziąć udział w pilotażowym programie polskiego oddziału sieci - "2nd Life". W jego ramach mają możliwość kupienia po atrakcyjnych cenach produktów po testach, ekspozycyjnych, z niewielkimi uszkodzeniami podczas transportu lub po zwrotach od klientów. To asortyment, który nie może już być traktowany jak nowy, ale po ponownym serwisie i sprawdzeniu pod kątem bezpieczeństwa może trafić do sprzedaży - czytamy na businessinsider.com.pl.
