Zafascynowana designem, streetartem i streetwearem, czyli nowoczesną sztuką użytkową młodzież mogła do tej pory robić zakupy głównie w wyspecjalizowanych sklepach internetowych. Tylko w nich bowiem znajdują odzież, buty, torebki, rowery, deskorolki czy inne sprzęty codziennego użytku, które nie trafiają do masowej sprzedaży, za to charakteryzują się unikatowym wzornictwem.
- Taka sytuacja nie daje możliwości przymiarki, zapoznania się z produktem, czy rozmowy z producentem - mówi Dawid Błażewicz, z bydgoskiego kolektywu Bestrona. - Dlatego w połowie czerwca organizujemy otwartą wyprzedaż z udziałem kilkudziesięciu producentów marek odzieżowych, którzy mają utrudniony dostęp do lokalnego rynku. Można spodziewać się ciekawej oferty, ale - co najważniejsze - bardzo atrakcyjnych cen.
Impreza odbędzie się pod nazwą Kramberry już 18 czerwca na terenie ogrodu bydgoskiego klubu Tabubar. Będzie to unikatowe wydarzenie w skali naszego regionu, za to z powodzeniem realizowane już na terenie innych, większych miast kraju. - Liczymy, że Kramberry przyczyni się do poszerzenia horyzontów, które swój oddźwięk znajdą potem w wielu dziedzinach życia, a impreza na stałe wpisze się w kalendarz bydgoskich wydarzeń kulturalnych - dodaje Błażewicz.
Kiermasz odbędzie się pod patronatem "Gazety Pomorskiej". Warto!
Czytaj e-wydanie »