W niedzielę 26 lipca od godz. 02:30 do godz. 4:00 nie będzie można korzystać z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz płacić w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”.
W czasie przerwy działanie aplikacji IKO zostanie ograniczone do realizacji wypłat z bankomatów, płatności w sklepach stacjonarnych oraz realizacji płatności w sklepach internetowych za pomocą BLIK.
Wszystkie karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą działać.
Bank prosi, aby wszystkie ważne transakcje wykonać wcześniej.
Kilka dni temu PKO wprowadziło nową opcje do aplikacji IKO. Operacje można wykonywać dzięki głosowemu asystentowi! Co jeszcze wprowadzono do nowej aplikacji?
- Wideoweryfikacja, czyli konto na selfie w IKO - Otwórz konto w PKO Banku Polskim i potwierdź tożsamość za pomocą zdjęcia dowodu osobistego i twarzy – wystarczy, że z telefon z aplikacją IKO
- Odświeżony wygląd IKO - M.in. nowy układ menu, odświeżone ikony wszystkich usług i funkcji, szybszy dostęp do Powiadomień push i Twój profil w lewym górnym rogu ekranu.

Wideo