Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wielki sukces! Włocławka Delecta dogoniła Coca-colę

(d-ka), Fot. Archiwum
Piotr Sieńko: - Prowadzę firmę, której oczywistym celem jest zarabianie pieniędzy. Dlatego też sponsoring jest inwestycją, która musi się zwracać.
Piotr Sieńko: - Prowadzę firmę, której oczywistym celem jest zarabianie pieniędzy. Dlatego też sponsoring jest inwestycją, która musi się zwracać.
Nasz gigant producentów artykułów spożywczych - czyli włoclawska Delecta - znalazł się w ścisłej czołówce firm, które wiodą wizerunkowy prym na rynku.

 Najlepsze wyniki zanotowała Coca-Cola. Doniesienia medialne na temat tego koncernu miały największy zasięg, a ich wartość wyniosła 215 mln zł - podał Press-Service Monitoring Mediów, który opublikował we współpracy z miesięcznikiem Press 3. edycję badania "Top Marka". Coca-Cola postawiła na niezwykle medialną imprezę - Coke Live Music Festival. Poskutkowało to pozytywnymi publikacjami. Media interesowały się także akcjami społecznymi tej firmy: organizowaniem zawodów olimpijskich dla dzieci niepełnosprawnych, działaniami na rzecz ochrony środowiska czy zasobów wodnych Beskidów.

Czytaj też: Delecta sponsoruje drużynę siatkówki. A Piotr Gruszka robi wokół niej dużo szumu (wideo)

Delecta sposoruje siatkówkę. To się opłaca

Znakomite wyniki wizerunkowe w branży artykułów spożywczych zanotowała także Delecta, która straciła tylko jeden punkt do lidera (70 do 71 punktów). Nasz włocławski producent artykułów spożywczych zanotował (w porównaniu do ubiegłego roku) awans w rankingu o dwie pozycje. Na temat marki pojawiło się nawet więcej publikacji niż o Coca-Coli, ale miały one mniejszy zasięg. Delecta wiele zyskała na sponsoringu siatkarskiej drużyny Delecta Bydgoszcz.

Czyatj też: Właściciel Delecty nie odwoła się od decyzji zakazującej przejęcie marki Gellwe

Niedawno zapytaliśmy Piotra Sieńko, prezesa Delecty, co wpłynęło na decyzję o sponsorowaniu drużyny męskiej siatkówki i czy to się opłaca? Prezes odpowiedział: - Powody są dwa. Pierwszy to moja wielka miłość do tej dyscypliny sportu oraz wiara oparta na twardych danych, że ta inwestycja będzie się opłacać. A czy się opłaca? Prowadzę firmę, której oczywistym celem jest zarabianie pieniędzy. Dlatego też sponsoring jest inwestycją, która musi się zwracać. Tak też się dzieje w przypadku współpracy między Rieber Foods Polska, a Łuczniczką Bydgoszcz. Musimy mieć przekonanie, że inwestujemy właściwie! 

 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska