Dokładnie 1 444 932,92 złotych Włocławek musiałby teoretycznie zapłacić za reklamę w prasie, internecie i telewizji, żeby nabyć ekspozycje równające do reklamy, jaką zagwarantowały mecze kadry koszykarzy rozgrywane w Hali Mistrzów
Umowa zawarta między miastem Włocławek a Polskim Związkiem Koszykówki zakładała realizację 14. świadczeń ze strony PZKosz, z których wszystkie zostały wypełnione, a dodatkowo reprezentanci zaangażowali się w kilka inicjatyw ratusza na rzecz mieszkańców (w tym m.in. wizyta w szpitalu czy na festynie dla dzieci).
- Promocja marki poprzez sport to jeden z najtańszych i jednocześnie najbardziej skuteczny model promocji jaki istnieje - mówi Łukasz Pszczółkowski, dyrektor Biura Sportu i Turystyki UM Włocławek.
Wyceny dokonała firma Sponsoring Insight z Wrocławia na zlecenie PZKosz w ramach umowy z Miastem Włocławek. Jak to robiła tłumaczy dyr. Pszczółkowski na naszym wideo.
Dodajmy iż miasto Włocławek za prawo organizację meczów wydało nie więcej niż 10 procent ekwiwalentu reklamowego jaki musiałoby zapłacić.