https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Włocławek zyskał po spotkaniach kadry Polski [wideo]

Marcin Gołembiewski
Od lewej: Łukasz Pszczółkowski, dyrektor Biura Sportu i Turystyki,  Barbara Moraczewska, I zastępca prezydenta Włocławka i Aleksandra Bartoszewska z biura prasowego UM.
Od lewej: Łukasz Pszczółkowski, dyrektor Biura Sportu i Turystyki, Barbara Moraczewska, I zastępca prezydenta Włocławka i Aleksandra Bartoszewska z biura prasowego UM. Marcin Gołembiewski
Prawie półtora miliona złotych ekwiwalentu reklamowego dla Miasta Włocławek wygenerowały mecze reprezentacji Polski koszykarzy, który w Hali Mistrzów rozegrane zostały w sierpniu.

Dokładnie 1 444 932,92 złotych Włocławek musiałby teoretycznie zapłacić za reklamę w prasie, internecie i telewizji, żeby nabyć ekspozycje równające do reklamy, jaką zagwarantowały mecze kadry koszykarzy rozgrywane w Hali Mistrzów

Umowa zawarta między miastem Włocławek a Polskim Związkiem Koszykówki zakładała realizację 14. świadczeń ze strony PZKosz, z których wszystkie zostały wypełnione, a dodatkowo reprezentanci zaangażowali się w kilka inicjatyw ratusza na rzecz mieszkańców (w tym m.in. wizyta w szpitalu czy na festynie dla dzieci).

- Promocja marki poprzez sport to jeden z najtańszych i jednocześnie najbardziej skuteczny model promocji jaki istnieje - mówi Łukasz Pszczółkowski, dyrektor Biura Sportu i Turystyki UM Włocławek.

Wyceny dokonała firma Sponsoring Insight z Wrocławia na zlecenie PZKosz w ramach umowy z Miastem Włocławek. Jak to robiła tłumaczy dyr. Pszczółkowski na naszym wideo.

Dodajmy iż miasto Włocławek za prawo organizację meczów wydało nie więcej niż 10 procent ekwiwalentu reklamowego jaki musiałoby zapłacić.

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska