Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wojna Lidla z Biedronką w Polsce pod lupą zagranicznych sieci

oprac. (d-ka)na podstawie dlahandlu.pl
Biedronka, Lidl
Według serwisu Planet Retail dyskonty, które obecnie królują w Polsce, do 2020 roku osiągną 30-proc. udział w rynku detalicznym - podaje portal dlahandlu.pl.

Czołowi gracze (Biedronka i Lidl) od 2010 r. podwoili swoje udziały.

Biedronka postawiła sobie za cel posiadanie 3 tys. sklepów w 2017 r., oraz poprawę sprzedaży LfL. Jej największy rywal czyli Lidl, postawił na poprawę jakości oraz walkę na ceny. Pod koniec 2016 r. Lidl zdecydował, że nadszedł już czas, aby największy rywal znalazł się pod presją wojny cenowej.

Sytuacja na polskim rynku stała się doskonałym studium przypadku dla innych krajów. Według badań Planet Retail nasz rynek może wiele powiedzieć o tym, jak będą kształtowały się inwestycje na wschodzących rynkach spożywczych.

Więcej o zaciętej konkurencji Lidla i Biedronki:

Lidl: "Dajemy klientom 20 zł". Biedronka podbija: "25 zł". Odwet Lidla: "30 zł". Ale walka!

Gang Świeżaków Biedronki to kopia akcji Lidla? [oświadczenie JM]

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska