Czołowi gracze (Biedronka i Lidl) od 2010 r. podwoili swoje udziały.
Biedronka postawiła sobie za cel posiadanie 3 tys. sklepów w 2017 r., oraz poprawę sprzedaży LfL. Jej największy rywal czyli Lidl, postawił na poprawę jakości oraz walkę na ceny. Pod koniec 2016 r. Lidl zdecydował, że nadszedł już czas, aby największy rywal znalazł się pod presją wojny cenowej.
Sytuacja na polskim rynku stała się doskonałym studium przypadku dla innych krajów. Według badań Planet Retail nasz rynek może wiele powiedzieć o tym, jak będą kształtowały się inwestycje na wschodzących rynkach spożywczych.
Więcej o zaciętej konkurencji Lidla i Biedronki:
Lidl: "Dajemy klientom 20 zł". Biedronka podbija: "25 zł". Odwet Lidla: "30 zł". Ale walka!
Gang Świeżaków Biedronki to kopia akcji Lidla? [oświadczenie JM]
