Od 12 września Lidl Polska jako agent turystyczny będzie sprzedawać wycieczki krajowe i zagraniczne. Polska jest ósmym krajem, w którym Lidl uruchamia taką usługę. Najwcześniej, bo w 2006 roku, wystartowała ona w Niemczech pod nazwą Lidl-Reisen. Obecnie funkcjonuje również w Austrii, Szwajcarii, Holandii, Francji, Rumunii oraz we Włoszech.
Lidl goni Biedronkę Lidlakami z Ryneczku. Które pluszaki lepsze?
Wycieczki sprzedawane będą za pośrednictwem infolinii oraz poprzez stronę firmową. Co dwa tygodnie sieć będzie wydawała katalog z nowymi ofertami wycieczek udostępniany w wersji papierowej we wszystkich sklepach Lidla oraz w formie elektronicznej na stronie internetowej.
Lidl nawiązał współpracę z biurami Rainbow oraz Volare Travel.
Stikeez w Lidlu. Sieć chce kreować modę na warzywa i owoce wśród dzieci
Źródło: dlahandlu.pl
