Stikeez w Lidlu. Sieć chce kreować modę na warzywa i owoce wśród dzieci

Katarzyna Paczewska
Katarzyna Paczewska
Stikeez, to gumowe figurki, które dzięki przyssawkom można przykleić do różnych powierzchni
Stikeez, to gumowe figurki, które dzięki przyssawkom można przykleić do różnych powierzchni zrzut wideo YouTube
Udostępnij:
Lidl będzie przekonywał najmłodszych konsumentów do owoców i warzyw. Od 6 lutego do zakupów powyżej 40 zł w sklepie sieci dodawane będą figurki warzyw i owoców - Stikeez.

Stikeez to kolekcja 24 małych, gumowych figurek warzyw i owoców, które dzięki przyssawkom można przykleić do różnych powierzchni. Lidl podkreśla, że zbilansowana dieta to podstawa – zwyczaje żywieniowe, w tym spożywanie owoców i warzyw kształtują się od najmłodszych lat i mają wpływ na nasze zdrowie i odżywianie w życiu dorosłym.

Przeczytaj też: Lidl rezygnuje z promocji. Klienci zwracali puste opakowania [oświadczenie firmy]

To kolejny krok sieci w realizacji programu edukacji Polaków w zakresie zdrowego żywienia. - Odpowiadamy za to, co nasi klienci kładą na swoich talerzach, dlatego przyjmujemy zobowiązania mające na celu ciągłe polepszanie żywności, którą oferujemy - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR menedżer Lidl Polska. - Niedawno poinformowaliśmy, że do 2025 r. zredukujemy o 20 proc. poziom dodanego cukru i soli w produktach naszych marek własnych.

Kolekcja figurek ma być dostępna tylko w Lidlu.

Czytaj: Gang Świeżaków Biedronki to kopia akcji Lidla? [oświadczenie JM]

Zasady Stikeez w Lidlu:
- za zakupy na kwotę równą lub wyższą niż 40 zł, ale niższą niż 80 zł klient otrzyma 1 figurkę,
- za zakupy na kwotę równą lub wyższą niż 80 zł, ale niższą niż 120 zł klient otrzyma 2 figurki,
- za zakupy na kwotę równą lub wyższą niż 120 zł, ale niższą niż 160 zł klient otrzyma 3 figurki, itd.

Jeśli wśród zakupionych produktów znajdą się warzywa i owoce, będzie można otrzymać dodatkową figurkę.

W sklepach sieci do kupienia będą też specjalnie planszowe gry do zabawy ze Stikeezami (8,99 zł/1 szt.) oraz woreczki do ich przechowywania (3,99 zł/1 szt.).

Promocja w Lidlu rozpocznie się 6 lutego i potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do dnia 5 marca. Z akcji wyłączone są: napoje alkoholowe, w tym piwo, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmioty służące do karmienia piersią.

Czytaj również: Zarobki w sieciach handlowych 2016. Najwięcej płacą Lidl i Biedronka. A inni? [stawki]

Oni też promowali zdrowe jedzenie
Przypomnijmy, wcześniej do jedzenia warzyw i owoców namawiała też Biedronka. Po zebraniu 30 naklejek można było kupić taniej maskotkę "świeżaka", a za 60 naklejek dostać ją za darmo. Jeśli wśród zakupów znalazł się owoc lub warzywo, można było otrzymać dodatkową naklejkę.

Przeczytaj: Nowe świeżaki w Biedronce! Klientka: Saszetek już nie ma. Biedronka: Za chwilę będą

Zakupy z „dark store” coraz popularniejsze

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie