Stikeez to kolekcja 24 małych, gumowych figurek warzyw i owoców, które dzięki przyssawkom można przykleić do różnych powierzchni. Lidl podkreśla, że zbilansowana dieta to podstawa – zwyczaje żywieniowe, w tym spożywanie owoców i warzyw kształtują się od najmłodszych lat i mają wpływ na nasze zdrowie i odżywianie w życiu dorosłym.
Przeczytaj też: Lidl rezygnuje z promocji. Klienci zwracali puste opakowania [oświadczenie firmy]
To kolejny krok sieci w realizacji programu edukacji Polaków w zakresie zdrowego żywienia. - Odpowiadamy za to, co nasi klienci kładą na swoich talerzach, dlatego przyjmujemy zobowiązania mające na celu ciągłe polepszanie żywności, którą oferujemy - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR menedżer Lidl Polska. - Niedawno poinformowaliśmy, że do 2025 r. zredukujemy o 20 proc. poziom dodanego cukru i soli w produktach naszych marek własnych.
Kolekcja figurek ma być dostępna tylko w Lidlu.
Czytaj: Gang Świeżaków Biedronki to kopia akcji Lidla? [oświadczenie JM]
Zasady Stikeez w Lidlu:
- za zakupy na kwotę równą lub wyższą niż 40 zł, ale niższą niż 80 zł klient otrzyma 1 figurkę,
- za zakupy na kwotę równą lub wyższą niż 80 zł, ale niższą niż 120 zł klient otrzyma 2 figurki,
- za zakupy na kwotę równą lub wyższą niż 120 zł, ale niższą niż 160 zł klient otrzyma 3 figurki, itd.
Jeśli wśród zakupionych produktów znajdą się warzywa i owoce, będzie można otrzymać dodatkową figurkę.
W sklepach sieci do kupienia będą też specjalnie planszowe gry do zabawy ze Stikeezami (8,99 zł/1 szt.) oraz woreczki do ich przechowywania (3,99 zł/1 szt.).
Promocja w Lidlu rozpocznie się 6 lutego i potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do dnia 5 marca. Z akcji wyłączone są: napoje alkoholowe, w tym piwo, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmioty służące do karmienia piersią.
Czytaj również: Zarobki w sieciach handlowych 2016. Najwięcej płacą Lidl i Biedronka. A inni? [stawki]
Oni też promowali zdrowe jedzenie
Przypomnijmy, wcześniej do jedzenia warzyw i owoców namawiała też Biedronka. Po zebraniu 30 naklejek można było kupić taniej maskotkę "świeżaka", a za 60 naklejek dostać ją za darmo. Jeśli wśród zakupów znalazł się owoc lub warzywo, można było otrzymać dodatkową naklejkę.
Przeczytaj: Nowe świeżaki w Biedronce! Klientka: Saszetek już nie ma. Biedronka: Za chwilę będą
