Obu panów, jako nowych członków GKSŻ, zatwierdził już Zarząd Główny Polskiego Związku Motorowego.
Zbigniewowi Fiałkowskiemu powierzono sprawy komunikacji z klubami żużlowymi.
Maciej Polny jest odpowiedzialny za marketing.
Rozszerzono skład GKSŻ, gdyż stoją przed nią nowe, ważne zadania, związane z transformacją zaplecza ekstraligi żużlowej. I liga ma być bardziej profesjonalna.
Potrzebny jest sponsor dla I ligi, a także znalezienie odpowiedniej stacji tv i umowa na transmisje telewizyjne meczów.
Postanowiono też zmienić nazwę I ligi na inną , bardziej atrakcyjną dla kibiców.
Pierwsze posiedzenie GKSŻ w powiększonym składzie już się odbyło. Przewodniczący GKSŻ Piotr Szymański zapowiada, że częstsze spotkania w tym gronie są koniecznością. Potrzebne jest wsparcie dla zarządu GKSŻ, który musi sprostać nowym wyzwaniom.
Czytaj e-wydanie »