Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Alejka od "Żubra"

Fot. DOMINIK FIJAŁKOWSKI
Nową 400-metrową alejkę otwarto wczoraj w inowrocławskich Solankach. Sponsorem inwestycji jest kampania "Tequila", ta od popularnego piwa "Żubr".

Warto wspomnieć, że powstanie alejki w parku to efekt konkursu, który "Żubr" ogłosił 2 lata temu w "Gazecie Pomorskiej". To nasi Czytelnicy uznali, że w Solankach przydałoby się dodatkowe miejsce do spacerowania. Alejka wykonana została z naturalnej nawierzchni Hanse Grand. Po obu jej stronach posadzono 40 klonów i ustawiono 10 ławek. Inwestycja kosztowała ok. 40 tys. zł. W otwarciu alejki uczestniczyli przedstawiciele ratusza, kampanii "Tequila" i niektórzy radni.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska