Dantejskich scen, jak w Sosnowcu nie było, to jednak nie łatwo było zakupić kurtkę w promocji.
Przypomnijmy, że od soboty w ofercie Lidla dostępne są, a raczej były, kurtki termiczne. Odzież w kilkunastu wzorach i cenach od 79 zł za kurtkę dla dorosłych, do 59 zł za kurtkę dziecięcą, tak bardzo spodobała się klientom, że w większości sklepów rozeszły się natychmiast.
Zobacz także: Mamy potencjał, ale odstajemy od najbardziej innowacyjnych województw
Zakup ich okazał się wyjątkowo trudny. W wielu miastach, tłum klientów w ciągu zaledwie kilku minut zdemolował kosze, w których wyłożone były kurtki i kilka okolicznych regałów. Ścisk był tak ogromny, że osoby, które jako pierwsze dobiegły i szybko wybrały potrzebny rozmiar, miały poważny kłopot z wydostaniem się przez napierających kolejnych klientów.
Za chwilę Lidl wprowadzi kolejną promocję. Lidl Polska pierwszy raz wprowadził serię pluszowych zabawek - Lidlaków - promujących spożywanie najpopularniejszych na polskim rynku warzyw i owoców pod koniec sierpnia tego roku. Maskotki rozeszły się wtedy bardzo szybko. Będzie szansa kupienia ich drugi raz, już w najbliższy czwartek. Są one tańsze niż Świeżaki (cena regularna Świeżaka 49,99 zł, a Lidlaka 9,99 zł).
Wideo nadesłał nam Pan Krzysztof z Bydgoszczy.
