https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Bydgoszcz się reklamuje - teraz Bydgoszcz w TV Biznes, potem... w CNN! [wideo]

(ak)
Film promocyjny o Bydgoszczyt trwa ponad 6 minut. Pokazuje Bydgoski Węzeł Wodny, obiekty sportowe, kulturalne i urokliwe zakątki miasta.
Film promocyjny o Bydgoszczyt trwa ponad 6 minut. Pokazuje Bydgoski Węzeł Wodny, obiekty sportowe, kulturalne i urokliwe zakątki miasta. Źródło: film promocyjny Bydgoszczy
Nowoczesny terminal lotniczy, pomorska pracowitość, dobra muzyka, ciekawi ludzie, imprezy sportowe na światowym poziomie - to tylko niektóre zalety Bydgoszczy, którymi chwalimy się TV Biznes. Kampania kosztuje kilkanaście tysięcy złotych.

www.pomorska.pl/bydgoszcz

Więcej informacji z Bydgoszczy znajdziesz na stronie www.pomorska.pl/bydgoszcz

Nagranie ponadsześciominutowego filmu kosztowało kilkadziesiąt tysięcy złotych. - Zleciliśmy to zadanie firmie z Warszawy - zdradza Maciej Grześkowiak, wiceprezydent Bydgoszczy odpowiedzialny za promocję miasta. - I chyba dobrze, bo ludzie z zewnątrz spojrzeli na nasze miasto z dystansem i zauważyli kilka ciekawych rzeczy, które dla nas są oczywiste.

Od MS Bydgoszcz do solara

Pierwsza wersja filmu powstała już dwa lata temu. - Wtedy jeszcze nie było "Focusa" i węzła zachodniego. Aby był aktualny musieliśmy zlecić jego uzupełnienie i odświeżenie. Stąd na początku filmu pojawia się MS Bydgoszcz, a dalej dograne zostały sceny z nowoczesnym "Słonecznikiem" - opowiada wiceprezydent.

I właśnie wersję z naszym nowym tramwajem wodnym mogliśmy zobaczyć w TV Biznes.

- Byłem zaskoczony, że Bydgoszcz jest tak promowana w ogólnopolskiej telewizji. Film był długi, a Bydgoszcz na nim bardzo atrakcyjna - usłyszeliśmy od pana Tomasza z Osowej Góry, który zatelefonował do nas by dowiedzieć się, ile miasto zapłaciło za emisję spotu.

- To była wyjątkowa. Kilka emisji w TV Biznes kosztowało nas kilkanaście tysięcy złotych - mówi Grześkowiak. - Mamy nadzieję, że uda się podobne warunki uzyskać w TVN Biznes.

Pół minutki dla CNN

Film posiada trzy wersje językowe: polską, angielską i niemiecką i zobaczą go widzowie kanału CNN na całym świecie.

- Przede wszystkim wersja będzie dużo krótsza, a poza tym jeszcze nie teraz - z rezerwą opowiada Grześkowiak. - Zaprosimy zagranicznych inwestorów do Bydgoszczy za pomocą tego filmu, kiedy będziemy mieli wszystko przygotowane.

Filmem w świat

Już od 2 listopada telewidzowie CNN mogą oglądać 30-sekundowe spoty Poznania.

- Kampania potrwa do 6 grudnia i obejmuje 200 emisji w dobrym czasie antenowym - mówi Łukasz Goździor, szef biura promocji Urzędu Miasta w Poznaniu. - Poza Warszawą żadne polskie miasto nie istnieje w świadomości obcokrajowców. Naszą kampanią chcemy to zmienić. W przyszłym roku będziemy kontynuować akcję, ale już nie będą to filmy.

Komentarze 5

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

s
stracho
Film obejrzałem dopiero teraz - moim zdaniem jest świetny! Taką Bydgoszcz warto pokazywać w świecie!
f
filmow im się zachciało
Kto to ogląda i kto za to zapłacił. Miejmy nadzieję, że "ekipa telewizyjna" niedługo odejdzie z ratusza!
R
Radosław
Trzeba przyznać, że materiał jest bardzo dobry, zawarte są wszystkie atuty miasta. Na pewno film przez parę lat będzie mógł bez wstydu być wizytówką promocyjną Bydgoszczy. Co by nie mówić, w tym temacie wypada "zejść" z krytycznego tonu bo akurat to było bardzo dobre posunięcie.
G
Gość
Słuchaj, idź gdzies indziej swoje frustracje wyładowywac!
~GOŚĆ~
Miasto nie do końca określone samo w sobie, które ma problem z przypisaniem siebie do regionu. O jakiej pomorskiej pracowitości jest mowa. Czemu przypisujecie sobie pomorskość . Bydgoszcz to KUJAWY. Powtarzam KUJAWY
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska