Nominacja w kategorii „Grand opening/Expansion/Refurbishment” przypadła Centrum Handlowemu Rondo za kampanię promującą reotwarcie centrum po przebudowie oraz rebrandingu. Zakres działań w ramach kampanii „I Ty nabierz koloru” obejmował kampanię wizerunkową, konkurs prosprzedażowy, konkurs dla fanów na Facebooku oraz spektakl laserowo-pirotechniczny przeprowadzony przed Rondo, podczas którego oficjalnie został zaprezentowany nowy logotyp centrum.
- Cieszymy się, że jury konkursu doceniło naszą kampanię i znaleźliśmy się w gronie finalistów prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards - mówi Katarzyna Najdzik, marketing manager Centrum Handlowego Rondo. - To dla nas powód do dumy i potwierdzenie, że realizujemy działania warte uwagi.
Organizatorem konkursu Solal Marketing Awards jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 2 czerwca w Kopenhadze podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.
