Nominacja w kategorii „Grand opening/Expansion/Refurbishment” przypadła Centrum Handlowemu Rondo za kampanię promującą reotwarcie centrum po przebudowie oraz rebrandingu. Zakres działań w ramach kampanii „I Ty nabierz koloru” obejmował kampanię wizerunkową, konkurs prosprzedażowy, konkurs dla fanów na Facebooku oraz spektakl laserowo-pirotechniczny przeprowadzony przed Rondo, podczas którego oficjalnie został zaprezentowany nowy logotyp centrum.
- Cieszymy się, że jury konkursu doceniło naszą kampanię i znaleźliśmy się w gronie finalistów prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards - mówi Katarzyna Najdzik, marketing manager Centrum Handlowego Rondo. - To dla nas powód do dumy i potwierdzenie, że realizujemy działania warte uwagi.
Organizatorem konkursu Solal Marketing Awards jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 2 czerwca w Kopenhadze podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Dariusz Wieteska jest już po rozwodzie. Znajomy aktora zdradził nam szczegóły!
- Pamela Anderson ma już prawie 60 lat! Oto, jak teraz wygląda. Rezygnuje z silikonu!
- Znaleźliśmy Joannę z "Ballady o lekkim zabarwieniu erotycznym". Co dziś robi?
- Tak Chyra spędza czas z małym synkiem! Dziecko jadło kurczaka z reklamówki | ZDJĘCIA