https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Centrum Handlowe Rondo w Bydgoszczy finalistą Solal Marketing Awards

tik
Bydgoskie Rondo znalazło się w finale międzynarodowego konkursu Solal Marketing Awards. Czy wygra dowiemy się na początku czerwca tego roku
Bydgoskie Rondo znalazło się w finale międzynarodowego konkursu Solal Marketing Awards. Czy wygra dowiemy się na początku czerwca tego roku nadesłane
Rondo zostało finalistą konkursu Solal Marketing Awards w kategorii „Otwarcie/Ekspansja/Przebudowa”. Ogłoszenie zwycięzców 2 czerwca.

Nominacja w kategorii „Grand opening/Expansion/Refurbishment” przypadła Centrum Handlowemu Rondo za kampanię promującą reotwarcie centrum po przebudowie oraz rebrandingu. Zakres działań w ramach kampanii „I Ty nabierz koloru” obejmował kampanię wizerunkową, konkurs prosprzedażowy, konkurs dla fanów na Facebooku oraz spektakl laserowo-pirotechniczny przeprowadzony przed Rondo, podczas którego oficjalnie został zaprezentowany nowy logotyp centrum.

- Cieszymy się, że jury konkursu doceniło naszą kampanię i znaleźliśmy się w gronie finalistów prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards - mówi Katarzyna Najdzik, marketing manager Centrum Handlowego Rondo. - To dla nas powód do dumy i potwierdzenie, że realizujemy działania warte uwagi.

Organizatorem konkursu Solal Marketing Awards jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 2 czerwca w Kopenhadze podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska