https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Wzorcownia zwycięzcą PRCH Retail Awards 2010

(łd)
13 października podczas Gali PRCH Retail Awards włocławskie Centrum Handlowe Wzorcownia otrzymało nagrodę w kategorii "Marketing". Dodatkowo Jury przyznało specjalne wyróżnienie w kategorii Rewitalizacja Roku 2010.

Polska Rada Centrów Handlowych, organizacja zrzeszająca inwestorów, deweloperów i najemców centrów handlowych, doceniła kampanię otwarcia Wzorcowni, która była inspirowana tradycją miejsca - dawną Fabryką Fajansu. Jej wiodącym, kreatywnym przesłaniem był kolor będący bezpośrednim nawiązaniem do malowania fajansu, a także radość, dynamizm i rodzina. W kampanii wykorzystano takie nośniki, jak: bilbordy, radio, prasę, Internet oraz przeprowadzono liczne działania typu media i community relations. Głównym celem działań prowadzonych pod hasłem "Wzorcownia jak malowana" było włączenie lokalnych konsumentów w proces przemian i poinformowanie ich o nowych, handlowych i społecznych funkcjach tego miejsca.

Jury PRCH Retail Awards 2010 dostrzegło w otwarciu Wzorcowni istotne regionalne wydarzenie, które miało znaczący wkład w promocję miasta jako nowego ośrodka na handlowej mapie Polski. Wzorcownia została doceniona także za doskonałą integrację z tkanką miejską oraz unikalną koncepcję architektoniczną, otrzymując wyróżnienie Rewitalizacja Roku 2010.

Do pierwszej edycji programu PRCH Retail Awards 2010 nominowanych było 12 projektów w trzech kategoriach: Koncept Handlowy Roku 2010, Centrum Handlowe Roku 2010 oraz Marketing.

Wcześniej Wzorcownia otrzymała także ogólnopolską, prestiżową nagrodę Shopping Centre Awards 2010 w kategorii Koncept Roku oraz była nominowana do finału międzynarodowego konkursu Solal Marketing Awards 2010 w kategorii Grand Opening.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

w
wadera
Wzorcownia jest wzorem jak manipulować cenami i pracownikami,żeby ich zatrudnić a po tym nie zapłacić.Wcale się nie dziwię ,że są tam tak horrendalne ceny,ale przy takich czynszach.Nie będę już tu pisać o wspomnianym w innym wątku pasażu ale widziałam we wspomnianej Wzorcowni leginsy /chyba chinina/ idą po 95 zł a markowe ,a za markowe na pasażu na Promiennej zapłaciłam 55zł.Ludzie to są chyba szurnięci,żeby tak przepłacać.Myślę ,ze tym razem nikt mi nie naubliża jak ostatnio.Strach tu pisać.Może dlatego kobiety nie zaglądają.Pozdrawiam Gościa.
k
kat
Wolałbym przeczytać o nagrodzie dla wzorcowni w konkursie "wzorowy pracodawca na lokalnym rynku" ...
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska