https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

CMO Survey 2019. Zapraszają dyrektorów marketingu do badania na temat trendów rynkowych

(tik)
Fot. Pixabay.com
Firma Deloitte zaprasza dyrektorów marketingu oraz kadrę zarządzającą do wzięcia udziału w pierwszej polskiej edycji badania „CMO Survey”. Rola mediów społecznościowych, automatyzacja, kształtowanie budżetów marketingowych to tylko niektóre z zagadnień, jakie znajdą się ankiecie. Badanie potrwa do końca marca, a jego wyniki zostaną zaprezentowane w czerwcu.

Badanie jest częścią globalnego Programu CMO, który oferuje liderom marketingu wsparcie w rozwoju kariery i sieci kontaktów, wymianę wiedzy merytorycznej czy specjalnie zaprojektowane dla nich usługi.

Udział w badaniu jest okazją do podzielenia się swoją perspektywą i spostrzeżeniami. Daje też możliwość kształtowania i wyznaczania trendów w marketingu. Ankieta pokaże także stopień przygotowań firm na zmiany, które je czekają.

Przeczytaj też: Złota Setka 2018. Złote laury czekają! Zgłoś firmę, miasto lub gminę z Pomorza i Kujaw [wideo]

Przeprowadzane przez Deloitte badanie jest anonimowe, a jego wypełnienie zajmuje maksymalnie 20 minut. Deloitte gwarantuje poufność udzielanych odpowiedzi. Ankiety można wypełniać do końca marca. Każdy z uczestników badania otrzyma bezpłatnie raport z analizą uzyskanych odpowiedzi.

Wyniki polskiej edycji CMO Survey zostaną zaprezentowane w czerwcu. Partnerami badania są Akademia Leona Koźmińskiego oraz Hays.

Link: Strona badania CMO Survey 2019

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska