Badanie jest częścią globalnego Programu CMO, który oferuje liderom marketingu wsparcie w rozwoju kariery i sieci kontaktów, wymianę wiedzy merytorycznej czy specjalnie zaprojektowane dla nich usługi.
Udział w badaniu jest okazją do podzielenia się swoją perspektywą i spostrzeżeniami. Daje też możliwość kształtowania i wyznaczania trendów w marketingu. Ankieta pokaże także stopień przygotowań firm na zmiany, które je czekają.
Przeczytaj też: Złota Setka 2018. Złote laury czekają! Zgłoś firmę, miasto lub gminę z Pomorza i Kujaw [wideo]
Przeprowadzane przez Deloitte badanie jest anonimowe, a jego wypełnienie zajmuje maksymalnie 20 minut. Deloitte gwarantuje poufność udzielanych odpowiedzi. Ankiety można wypełniać do końca marca. Każdy z uczestników badania otrzyma bezpłatnie raport z analizą uzyskanych odpowiedzi.
Wyniki polskiej edycji CMO Survey zostaną zaprezentowane w czerwcu. Partnerami badania są Akademia Leona Koźmińskiego oraz Hays.
