Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Co piątą paczkę odbieramy w punkcie Poczty Polskiej

(tik)
Klient zamawiający przesyłkę otrzymuje od Poczty Polskiej powiadomienie, o przekazaniu paczki do wybranego punktu.
Klient zamawiający przesyłkę otrzymuje od Poczty Polskiej powiadomienie, o przekazaniu paczki do wybranego punktu. materiały prasowe/Poczta Polska
W grudniu klienci Poczty Polskiej korzystali z usługi "Odbiór w Punkcie" dwa razy częściej niż przed rokiem. Co piąta paczka była odbierana w pocztowej sieci click&collect, która obejmuje już 11 tys. punktów.

Sieć click&collect Poczty Polskiej, zgodnie z zapowiedziami, powiększyła się do 11 tys. punktów i obejmuje placówki pocztowe, stacje PKN Orlen, sklepy Żabka/Freshmarket, oraz kioski i saloniki Ruchu. To największa tego typu sieć w całej Polsce. Dzięki niej klienci Poczty Polskiej mają możliwość odebrania swojej przesyłki w wybranym przez siebie miejscu o dogodnej dla siebie porze. Dostępność punktów sprawia, że klienci coraz częściej korzystają z tej formy odbierania zakupów internetowych.

Czytaj również: 77 tysięcy pracowników Poczty Polskiej dostanie wyższe wynagrodzenia

W roku 2018 było ich o prawie 60 proc. więcej niż w roku 2017, a w grudniu nawet dwukrotnie więcej niż rok wcześniej w tym samym okresie. Poczta Polska spodziewa się, że w tym roku dynamika przesyłek odbieranych w punktach wyniesie co najmniej 150 proc.

Usługa odbioru paczki w punkcie jest prosta. Klient zamawiający przesyłkę otrzymuje od Poczty Polskiej powiadomienie, o przekazaniu paczki do wybranego punktu. SMS lub e-mail zawiera numer paczki oraz adres i kod odbioru. Na odebranie przesyłki klient ma 7 dni od chwili otrzymania powiadomienia. Oprócz tego, od chwili nadania aż do doręczenia paczki do wybranego punktu odbioru istnieje możliwość śledzenia przesyłki.

Przeczytaj też: Poczta Polska wprowadza swoje paczkomaty "Pakomatic"

Sieć "Odbiór w Punkcie" to najszybciej rosnący kanał dostaw w Poczcie Polskiej. To klient decyduje gdzie i kiedy ma się zgłosić po swoją przesyłkę. Ma to szczególne znaczenie dla kupujących w e-sklepach, którzy większość dnia przebywają poza miejscem zamieszkania.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska