Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Czytelniczka z Wlocławka: - Kiedy Energa wymieni licznik?

Małgorzata Goździalska [email protected]
Klientka nie kryje rozczarowania: - Gdy załatwiałam formalności związane ze złożeniem wniosku o wymianę licznika, to zapewniano mnie, że ta wymiana może potrwać miesiąc
Klientka nie kryje rozczarowania: - Gdy załatwiałam formalności związane ze złożeniem wniosku o wymianę licznika, to zapewniano mnie, że ta wymiana może potrwać miesiąc wojciech alabrudziński
Mieszkanka Południa czeka na wykonanie usługi drugi miesiąc

Ile można czekać na wymianę licznika energii elektrycznej? Dzień, dwa, trzy? Nic z tych rzeczy. Czytelniczka z osiedla Południe we Włocławku (imię i nazwisko znane redakcji) czeka na wymianę urządzenia już półtora miesiąca. Długo? Czytelniczka dowiedziała się, że ta usługa może być wykonana nawet w ciągu sześciu miesięcy. Nie do wiary?

Problemy Czytelniczki wzięły się stąd, że postanowiła zrezygnować z kuchni gazowej na rzecz kuchni indukcyjnej. - Wiązało się to z koniecznością zwiększenia mocy zamówionej energii elektrycznej i przejścia na instalację trójfazową z jednej fazy - tłumaczy.

Umowa jest dopiero zatwierdzona
Czytelniczka 16 grudnia ubiegłego roku zgłosiła dostawcy prądu, Grupie Energa SA, potrzebę wymiany licznika. Ma na to stosowny dokument. W drugim miesiącu czekania na wykonanie zleconej usługi dowiedziała się, że... umowa została już zatwierdzona w Gdańsku. Kolejny etap to nadanie numeru. A to może potrwać.

Klientka nie kryje rozczarowania. - Gdy załatwiałam formalności związane ze złożeniem wniosku o wymianę licznika, to zapewniano mnie, że wymiana licznika może potrwać miesiąc. Tymczasem miesiąc minął, a nic nie wskazuje na to, że wymiana licznika nastąpi w najbliższych dniach.

Ile można żyć bez kuchenki?
Powiedzieć, że ta sytuacja jest mało komfortowa dla Czytelniczki, to mało! Przez opieszałość dostawcy prądu, mieszkanka osiedla Południe nie ma możliwości korzystania z kuchni indukcyjnej i przyrządzania posiłków dla rodziny. - Najgorsze jest jednak to, że nie pomagają ani e-maile wysyłane do Gdańska, ani interwencje w punkcie dostawcy prądu mieszczącym się w hipermarkecie Tesco - podkreśla zdesperowana włocławianka. - Jestem bezradna!

Zobacz także: Słupy nareszcie zniknęły z chodnika. Piesi są bezpieczni

Energa-Operator czeka na zlecenie
Ile czasu potrzebuje Energa na wymianę licznika? Z tym pytaniem zwróciliśmy się do Krzysztofa Michalskiego ze spółki Energa-Operator. - Nam wystarczy pięć dni - odparł. Dlaczego w takim razie Czytelniczka z Włocławka czeka drugi miesiąc na wykonanie usługi, która może być zrealizowana w ciągu pięciu dni? - Nie dostaliśmy jeszcze zlecenia od sprzedawcy, czyli spółki Energa-Obrót - dodaje Krzysztof Michalski. - Sprawę jeszcze wyjaśniamy.

Energa-Obrót milczy
Do spółki Energa-Obrót też wystąpiliśmy w sprawie Czytelniczki. I zadaliśmy to samo pytanie: ile czasu potrzebuje Energa na wymianę licznika. Ale odpowiedzi nie otrzymaliśmy. Nie znaczy to jednak, że na tym poprzestaniemy. Dalej bowiem będziemy monitorować tę sprawę.

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska