Przedłużenie umowy sponsorskiej potwierdzono w poniedziałek podczas prezentacji zaproszenia spółki Basket Toruń do Tauron Basket Ligi. - Staramy się w wielu wymiarach realizować społeczną odpowiedzialność biznesu, a jednym z takich wymiarów jest sport. Podkreślam od razu, że przebieg play off w zakończonym sezonu ani przez chwilę nie zniechęciło nas do tego klubu, ani nie odstraszyło do dalszej współpracy - podkreśla Maciej Domański, dyrektor marketingu Krajowej Spółki Cukrowej.
- Inwestujemy głównie w koszykówkę i siatkówkę. To są dyscypliny wolne od brzydkich rzeczy, które dotykają inne dziedziny sportu, stawiają na rozwój młodego człowieka w oparciu nie tylko o wynik sportowy. To są dla nas ważne wartości, które łączą naszą firmę z toruńskim klubem. Te dyscypliny są bardzo pozytywnie odbierane przez publiczność i dobrze sprzedają się w okienku telewizyjnym. Związaliśmy się z klubem, który miewał w ostatnim czasie wzloty i upadki, ale im niżej upadniemy, tym wyżej się potem możemy wznieść - dodaje Domański.
Dodatkowym argumentem dla strategicznego sponsora klubu była nowa hala w Toruniu. - Patrzę na ten przepiękny obiekt i zastanawiam się, jak wizerunkowo będziemy mogli być tu obecni. Zachwycają mnie szczególnie barwy obiektu, które są dokładnie takie same, jak barwy Polskiego Cukru - podkreśla Domański.