Wideo. Dodatek osłonowy. Można już składać wnioski

Wnioski dotyczące usuwania azbestu można składać do 4 lutego 2022
Początkowo wnioski przyjmowane były tylko do końca grudnia 2021 roku. Nabór jednak przedłużono do piątku 4 lutego 2022 roku.
Wnioski można pobrać ze strony internetowej - Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Włocławek lub w Wydziale Środowiska przy ul. 3-go Maja 22.
- Wnioski w formie papierowej należy składać do urny w Urzędzie Miasta przy Zielonym Rynku (w związku z Zarządzeniem Prezydenta Miasta, dot. obostrzeń pandemicznych) lub po uprzednim umówieniu się telefonicznym, w Wydziale Środowiska Urzędu Miasta Włocławek, ul. 3-go Maja 22 - informuje włocławski magistrat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 54 414 42 96 oraz w sekretariacie Wydziału Środowiska pod numerem telefonu 54 414 42 92 lub za pomocą poczty elektronicznej - e-mail: [email protected]
Kto we Włocławku może ubiegać się o usunięcie azbestu?
Osoby i instytucje ubiegające się o ujęcie ich w programie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Włocławka, muszą posiadać tytuł prawny do lokalu, posiadać je w zarządzie lub użytkowaniu.
- Źródłem finansowania będzie budżet Włocławka i Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu. Zaplanowane środki na realizację Programu w latach 2022-2023 wynoszą 135 tys. zł, przy czym wkład miasta stanowić będzie kwota 81 tys. zł, a dotacja z WFOŚiGW - 54 tys. zł - informuje Urząd Miasta Włocławek.