Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Grudziądz: Sprzedali ludziom drzwi (i wstawili), a faktur nie dali

Maryla Rzeszut [email protected]
Pani Regina Maliszewska (z lewej) kupiła 6 maja te drzwi za gotówkę, a Elżbieta Mostowska swoje - na raty. Żadna z nich do dziś nie dostała faktury.
Pani Regina Maliszewska (z lewej) kupiła 6 maja te drzwi za gotówkę, a Elżbieta Mostowska swoje - na raty. Żadna z nich do dziś nie dostała faktury. fot. Maryla Rzezzut
Pan oferujący nowe drzwi wejściowe był tak przekonujący, że kilka osób zgodziło się je kupić. Po 1490 zł za sztukę, razem z montażem. Dziś żałują. Nie mają faktur, że zapłacili za kupno i montaż.

Nie moga teraz egzekwować naprawy gwarancyjnej. Podejrzewają też, że przepłacili.
- Nasz znajomy kupił niedawno drzwi, ładniejsze i solidniejsze, za które zapłacił tylko 600 zł - mówią Jolanta i Małgorzata Stankowskie z ul. Nadgórnej, którym firma Techniczne Wyposażenie Wnętrz w Sopocie wstawiła 12 maja drzwi wejściowe - a nasze miały kosztować 800 zł. Kredyt miałyśmy spłacać w 15 ratach, ale rat jest 36, a wszystko razem, z procentami bankowymi, kosztować nas będzie 2.100 zł! Drzwi wstawione są krzywo. Jeśli w sobotę mi ich nie poprawią, jak obiecali, nie będę spłacać kredytu.

Bez faktur zostali także nabywcy takich samych drzwi, od tej samej firmy, mieszkający w bloku przy ul. Dworcowej 21. Tu firma z Sopotu działała wcześniej, 6 maja. - Nie daruję sobie, że dałam się namówić - żałuje decyzji Elżbieta Mostowska - pan, który sprzedawał drzwi, obiecał przysłanie faktur w ciągu dwóch tygodni. Do dziś ich nie ma. Telefonowałam przed Bożym Ciałem z pretensjami do Sopotu, na komórkę, bo tylko taki kontakt mamy. Pan, który odebrał, był niemiły. Odburknął, że w święta nie pracują i się rozłączył.

Kto zdecydował się na zapłatę w ratach, spłaca kredyt. Ale pani Regina Maliszewska dała 1.400 zł gotówką, na co nie dostała żadnego pokwitowania! - Uwierzyłam, że prześlą fakturę w dwa tygodnie, bo pan tak szybko wszystko załatwiał od ręki - tłumaczy - Po co te drzwi kupiłam! Można je dostać taniej. Skoro już je mam, to chcę mieć i fakturę.

Jakub Janicki z Technicznego Wyposażenia Wnętrz w Sopocie uspokajał wczoraj: - Faktury zostały wysłane, ale skoro nie doszły, to wyślemy ponownie. Do poniedziałku sprawę załatwimy.

A może Urząd Skarbowy w Sopocie przypomniałby firmie o fakturach? Klienci mogą się tam zwrócić. Kto jeszcze kupił drzwi od tej firmy, a nie ma faktury, prosimy o kontakt z redakcją "Pomorskiej": 0-56-45-11-931.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska