Nawiązanie współpracy z duńskim koncernem Netto to jeden z etapów strategii firmy Gzella, która sukcesywnie poszerza dostępność wyrobów przez nowe kanały dystrybucji. W stałym asortymencie sieci Netto, obecnej na polskim rynku od ponad 20 lat, znajdziemy osiem produktów firmy Gzella.
Gzella Osie. Zdobywa uznanie i klientów, i organizacji państwowych
- Tylko dzięki dynamicznemu rozwojowi sieciowego kanału dystrybucji jesteśmy w stanie dotrzeć do klientów na terenie całej Polski. Współpraca z siecią Netto zdecydowanie zwiększy dostępność naszych wędlin i mięs, szczególnie ze względu na bardzo atrakcyjne lokalizacje punktów sprzedaży. Podążając za aktualnymi trendami konsumenckimi, musimy być obecni w marketach, które wybierane są głównie ze względu na oszczędność czasu i kompleksowość zakupów – mówi Karolina Kawczyńska, dyrektor marketingu w firmie Gzella.
