https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Gzella. Znane wędliny z Borów Tucholskich trafią do klientów z całej Polski

oprac. (d-ka), informacja prasowa Gzelli
Gzella
Będąca od 30 lat na rynku firma Gzella poszerza swoją sieć dystrybucji o obecne w całym kraju sklepy Netto. Na sieciowych półkach znajdą się wybrane produkty, dzięki czemu lider branży mięsnej dotrze do klientów w całej Polsce.

Nawiązanie współpracy z duńskim koncernem Netto to jeden z etapów strategii firmy Gzella, która sukcesywnie poszerza dostępność wyrobów przez nowe kanały dystrybucji. W stałym asortymencie sieci Netto, obecnej na polskim rynku od ponad 20 lat, znajdziemy osiem produktów firmy Gzella.

Gzella Osie. Zdobywa uznanie i klientów, i organizacji państwowych

- Tylko dzięki dynamicznemu rozwojowi sieciowego kanału dystrybucji jesteśmy w stanie dotrzeć do klientów na terenie całej Polski. Współpraca z siecią Netto zdecydowanie zwiększy dostępność naszych wędlin i mięs, szczególnie ze względu na bardzo atrakcyjne lokalizacje punktów sprzedaży. Podążając za aktualnymi trendami konsumenckimi, musimy być obecni w marketach, które wybierane są głównie ze względu na oszczędność czasu i kompleksowość zakupów – mówi Karolina Kawczyńska, dyrektor marketingu w firmie Gzella.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska