Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Interwencja. Skarga klienta. Coraz większe kolejki w PKO BP

Redakcja
sxc
Do redakcji naszej gazety zgłosili się czytelnicy którzy są klientami PKO BP. Według nich oczekiwanie w kolejce do kas jest coraz dłuższe.

Pierwszy oddział PKO BP przy Placu Wolności kpi z własnych klientów. Z 9 kas od pewnego czasu zostało tylko 5. Z tego jedna obsługuje głównie klientów walutowych, a dwie najczęściej w ogóle są nieczynne.

Dwie kasjerki uwijają się więc jak w ukropie, ale i tak załatwienie najdrobniejszej nawet sprawy trwa całą wieczność. Wczoraj stanąłem dziesiąty w kolejce, a wyszedłem z banku po 50 minutach!

I nie zadowoli mnie tłumaczenie, że wszystko da się załatwić dzięki internetowi i elektronice. Nie da się. To nie wina pań w okienkach, ale fatalnej organizacji pracy.

O tym jak sytuacja wygląda od strony zarządu banku dowiemy się z jutrzejszego (21.01.2009) papierowego wydania Gazety Pomorskiej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska