"ITS w Bydgoszczy to przyszłość", "ITS to wadliwy system"
Podaj powód zgłoszenia
trzeba było wydać te pieniądze na remont ulic których wiele jest w tragicznym stanie. a tak 50 milionów poszło psu w d.... ale w marnowaniu publicznych pieniędzy to nasi urzędnicy są niedoścignieni ...
SYSTEM TO SYSTEM ALE MIESZKAM TU PONAD 40LAT I TO CO NA TYCH TABLICACH JEST WYŚWIETLANE TO HORROR
:o
Od dawna uważam, że osoby zajmujące się organizacją ruchu w Bydgoszczy mają nikłe pojęcie o tym zjawisku i ogranicza się ona do pobieżnej znajomości Kodeksu drogowego. Z praktyką jest kiepsko a nawet nie są w stanie analizować i wyciągać wniosków z efektów zastosowania własnych rozwiązań. ITS jest przydatny ale ten wymaga jeszcze wielu dopracowań. Cóż początki są trudne, czekam na efekty.
Informacja parkingowa, pomysłodawca i autor powinni oddać pieniądze i jeszcze ponieść koszty tego poronioneggo pomysłu. Informacje te nic nie wnoszą i są bezwartościowe zarówno dla miejscowych jak i przyjezdnych. Po co mi na Wojska Polskiego info o miejscach na Gańskiej jak i tak w centrum każdego miasta musze liczyć na szczęście. Nawet w zamkniętych obiektach jak np. Focus widzę 0 na liczniku i tylko jeden raz odjechałem z kwitkiem w tygodniu poprzedzjącym Boże Narodzenie. Podsumowując - pieniądze poszły w błoto.
Co do tablic.... Duże pokazujące przepustowość ulic to dobry pomysł ale...wykonanie jak zawsze... Tablice 'parkingowe' to totalna pomyłka!
1-nie czytelne, bo za male literki i słaby kontrast - nawet jako pieszy mam problemy z odczytaniem...
2-opis na tych tablicach 'poznanska' nie dość ze dla mieszkańców niejasny, to co dopiero dla przyjezdnych....naklejkone opisy nieczytelne przy gorszej widoczności, nie mówiąc o porze nocnej..... A tekst 'dużą zajetosc'-nie wiele wyjaśnia, i tylko w j.polskim - czemu nie ma po prostu wartości liczbowych/procentowych np. "free 40%" pomijajaciz można zastosować kolory - zielony >50%; żółty 49-15% wolne; czerwony <10%....
Jeżeli na każdym skrzyżowaniu nowej trasy tramwajowej na Fordon ITS będzie działał tak, że przed każdym sygnalizatorem tramwaj będzie musiał się i tak zatrzymywać a nie mieć już gotowy przelot, to szkoda pieniędzy na takie zabawki. Już teraz na przykładzie Dworcowej czy R. Fordońskiego i Toruńskiego widać, że tramwaje powinny dostawać priorytet, a tak nie jest. Na Dworcowej/Sobieskiego i KR. Jadwigi światła dla tramwajów działają jak chcą. Na Fordońskim i Toruńskim cały czas widać, że cykle dla tramwaju są załączone na stałe i nie ma żadnego priorytetu ITS dla tramwajów. Także póki co na wielu skrzyżowaniach niewiele się zmieniło po za Gdańską gdzie ITS dla tramwajów jest dobrze ustawiony.
Komu i czemu ma to służyć, bo chyba nie kierowcom? Stanąć pod talicą i patrzeć gdzie zielona strzałka?
Zdecydujcie się ITS czy IST!
"Marcin Sypniewski, polityk" - myślę, że wypadałoby podać przynależność partyjną, czyli partię KORWiN. Poza tym bardzo rozsądna wypowiedź, podpisuję się pod nią.