- W ramach naszej sieci w lecie wyznaczamy tzw. sklepy sezonowe – aktualnie jest ich ok. 90. Są one zlokalizowane w sąsiedztwie morza i jezior - miejsc w wakacje najchętniej odwiedzanych przez turystów - podaje Justyna Rysiak, menedżer ds. relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins Polska. - W lecie oferta w tych placówkach rozszerzana jest o większy wybór artykułów spożywczych, takich jak napoje, piwa i lody. W części sezonowych placówek dostępne są również dania gotowe, jak np. kurczak z rożna, pizza z pieca czy zapiekanki.
Przeczytaj też: Biznes latem. Gdy my w upały odpoczywamy, oni mają ręce pełne roboty
- W sezonie letnim wydłużyliśmy też godziny pracy wybranych sklepów Biedronka - informuje przedstawicielka biura prasowego Jeronimo Martins. - Przez całe wakacje wybrane placówki naszej sieci, zlokalizowane np. w Mielnie, Ustce i Dziwnowie, są czynne w systemie całodobowym.
Do sezonu przygotowują się też operacyjnie. - Już przed sezonem planujemy zaopatrywanie sklepów tak, by zapewnić stałą dostępność popularnych towarów. Nasze centra dystrybucyjne posiadają dodatkowe przestrzenie, które w sezonie są uruchamiane po to, by przyjąć większe ilości kluczowych sezonowych produktów o dużych gabarytach, np. napojów i wód mineralnych - wyjaśnia pani Justyna. - Ponadto w sezonie zapewniamy w wybranych sklepach dodatkowe chłodziarki na napoje i zamrażarki do lodów.
Czytaj również: Pracownicy Biedronki, którzy latem przeniosą się do sklepów nad morzem dostaną i pensję, i różne dodatki [stawki]
Przypomnijmy, Biedronka od kilku lat modernizuje swoje sklepy.
- W ramach tych prac nasze budynki są docieplane, a zastosowanie odpowiedniego systemu termoizolacji przeciwdziała szybkiemu nagrzewaniu się wnętrza placówek w okresie letnim. Montujemy też klimatyzację w sklepach, w których jej wcześniej nie było. Poza tym wymieniamy sprzęt chłodniczy na urządzenia posiadające zamykane drzwiczki, które pomagają w skuteczniejszym utrzymaniu ciągu chłodniczego produktów. W 2017 r. przeprowadziliśmy remonty 226 sklepów, a w pierwszej połowie 2018 r. w 87 placówkach - wylicza Justyna Rysiak.
Wideo - PZPN przedłużył umowę z Biedronką do 2022 roku. "Ta firma widzi wielką wartość w finansowaniu polskiej piłki, w tym również Akademii Młodych Orłów"
Źródło: X-news/Agencja Tvn
